Update 12.27: Renault a transmis oficial că Thierry Bollore a fost eliberat din funcție. Interimatul va fi asigurat de Clotilde Delbos, până la stabilirea unui nou CEO la Renault.
Informațiile despre îndepărtarea șefului Renault continuă să apară în presa franceză, soarta lui Thierry Bollore fiind tot mai incertă.
Surse din guvernul francez, ce deține 15% din acțiunile Renault, au spus că restructurarea conducerii este “pe masă”, însă “decizia aparține celor de la Renault”. Aceleași surse susțin că soarta CEO-ului Thierry Bollore încă nu a fost decisă.
Potrivit televiziunii BFM, Bollore ar urma să fie înlocuit cu un CEO interimar, în persoana lui Clotilde Delbos, actualul CFO (directorul financiar de la Renault).
Președintele Renault, Jean-Dominique Senard, ar fi dornic să pornească procesul pentru găsirea unui successor la funcția de CEO, astfel încât constructorul francez să lase în urmă era marcată de Ghosn.
Thierry Bollore s-a declarat “stupefiat” de posibila demitere, pe care a descris-o ca fiind “complet neașteptată”.
Clotilde Delbos s-a alăturat Renault în 2012, iar în 2016 a devenit directorul financiar al constructorului francez.
Via Automotive News
Totuși, având în vedere provocările funcției vizate (că sigur tânjește doamna), cred că s-ar impune o consultare cu o doamnă deja de succes într-un post similar, recte Miss Mary Barra. De la dânsa poate deprinde Clotilde secretele meseriei. Că doar ar îndruma-o "the most powerful businesswoman".
Europa, hai cu egalarea!
A nu se uita că o cheamă totuşi Del-Boss, deci e cumva predestinată postului.
La fel ca Măriuca Barra de fapt, predestinată... barării legendei GM.
Oricum, uber-contabila Clotilde poate lua lecţii şi de la Annette Winkler (flopul Smart) sau Linda Jackson (dezastrul DS.)
Încă nicio semnalare de către AM a mega-grevei de la GM (care ţine de pe 16 septembrie deja şi a produs 1,1 miliarde pagubă).
Pt. cei interesaţi:
https://www.nytimes.com/2019/10/10/business/gm-strike.html
...De unde aflăm că Mărioara e pe profit de fapt (35 miliarde coco-n ultimii 3 ani) dar vrea scăderi de costuri şi închideri "austere" de fabrici ca să poată investi en-gros îîînnn... deloc greu de ghicit: electrice. :-P
Sau că GM produce cca. 2 mil. maşini în USA şi un milion în Mexic+ Canada.
Mai aflâm şi costul orar mediu cu manopera la GM (63 USD... ok, cu taxe+beneficii etc, dar tot e la nivel de 31 USD net plătită ora ca medie UAW...)
Ori că greviştii "supravieţuiesc" cu chiu cu vai din cei 250 USD acordaţi săptămânal de sindicatul UAW (alo, s-aude, Ford Craiova??!!)
(În subsidiar, m-a surprins nasol poza ei de băbuţă anodină ca pietoană prin RenCen -- O tempora..., Ou sont les neiges d"antan etc. etc.)