Unul din trei angajaţi Saab concediaţi refuză să se întoarcă la locul de muncă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Odată cu renaşterea mărcii Saab, noii proprietari încercă să crească pe cât posibil cadenţa de producţie. În încercarea de a atrage forţă de muncă abilitată şi pasionată de marca din Trollhattan, cei de la Saab i-au contactat pe foştii angajaţi concediaţi în timpul perioadei în care Saab era sub conducerea GM. Publicaţia suedeză SVT anunţă că unul din trei foşti angajaţi Saab au refuzat să revină pe un post în producţie în fabrica Saab. Şeful fabricii Saab din Trollhattan s-a arătat încântat de faptul că foştii săi subordonaţi şi-au găsit un alt loc de muncă.
Cei de la Saab au reuşit să angajeze 224 de salariaţi la care renunţaseră în urmă cu mai puţin de un an. Împreună cu angajaţii respectivi, fabrica din Trollhattan va încerca ridicarea cadenţei de producţie de la 28 de unităţi pe oră la 39 de unităţi pe oră, în orice perioadă a zilei. Producţia anuală maximă ar putea creşte la 60.000 de unităţi dacă se va lucra doar într-un singur schimb.
Fabrica Saab din Trollhattan ar putea să-şi crească semnificativ producţia prin angajarea celui de-al doilea schimb, dar această măsură nu este necesară pentru moment. Angajaţii fabricii s-au întors la muncă luni după o pauză de odihnă.
Pe lângă cei 224 de angajaţi noi, cei de la Saab au mai semnat contracte temporare cu 30 de persoane care vor înlocui salariaţii aflaţi în concediu maternal sau de studii. În acest moment, fabrica Saab din Trollhattan are aproximativ 3.500 de angajaţi şi lucrează la capacitatea maximă de producţie a unui singur schimb.Via | SaabsUnited
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (5)