Pentru viitorul apropiat, Uniunea Europeană dorește să introducă un nou regim de testare al emisiilor de CO2. El va fi mai dur pentru o anumită categorie de automobile. Mai exact, schimbarea vizează mașinile cu propulsie hibridă, în special cele cu încărcare la priză.
Introducerea noului regim de teste vine după ce mai multe ONG-uri de mediu susțin că măsurătorile din prezent sunt de până la patru ori mai mici decât nivelul real de emisii CO2. Astfel, mașinile plug-in hybrid nu sunt văzute ca fiind la fel de prietenoase cu mediul pe cât se credea inițial. Mai mult, ONG-urile susțin că mașinile cu propulsie hibridă trebuie tratate separat față de cele pur electrice.
Drept consecință, mai mulți constructori vor fi nevoiți să introducă pe piețele din Europa un număr mai mare de modele pur electrice pentru a atinge țintele de emisii impuse de UE și pentru a evita amenzi în acest sens. Cei mai afectați vor fi producătorii care au vândut un număr aproape egal de mașini plug-in hybrid și electrice în Europa, în 2021.
Tot în anul precedent, Uniunea Europeană a introdus o lege prin care producătorii sunt obligați să includă în tehnologia mașinilor noi, date furnizate de indicatorul consumului de combustibil.
Pentru noul regim de teste, aceste date vor fi incluse și în rezultatele finale, lucru care va determina dacă o mașină hibridă se bazează mai mult pe motorul termic decât pe cel electric.De asemenea, se află în discuție și introducerea unui amendament la implementarea normelor Euro 6. Astfel, procedura ciclului de teste în regim WLTP va fi modificată, pentru a pune mai mult accent pe consumul real. Implementarea amendamentului va fi discutată la următoarea ședință Motor Vehicle Working Group, programată pentru 9 februarie.
Noul regim de teste pentru mașinile plug-in hybrid va intra în vigoare din 2025. Mai multe mărci, precum Volkswagen, Renault, BMW și Mercedes-Benz susțin că și-au atins țintele impuse de UE în 2021.
via Lifenews
Cat despre atingerea tintelor de poluare ale marilor VAG, Mercedes si BMW, ei nici inainte nu au avut probleme: traiasca softurile. In realitate poluam de 40 de ori mai mult. Sa subliniem: de 40 de ori mai mult, nu dublu, triplu sau de 4 ori, ci de 40!
Traiasca germanii si tot neamul lor de smecheri!
Pur şi simplu, cadrul măsurătorilor sunt departe de cadrul real, consumurile reale !
La PHEV mulţi producători auto mizează pe bateria încărcată full mereu (ceea ce în realitate, o fi în majoritatea cazurilor poate, dar clar nu mereu - exemplu : unii poate încarcă odată la 2-3 zile)
şi vitezele medii de rulare sunt foarte mici, mult mai mici decât în realitate
astfel ei au indus acceptarea unui standard de măsurare foarte... utopic
UE nu face decât să facă o corecţie PENTRU ADEVĂR, PENTRU NORMALITATE
Astea cu dieselistii supărați pe UE, care nici PHEV nu au şi zic ei că UE "e de vină" mă lasă rece.
Lor le place minciuna, gen VW care prinşi cu maimuţa au minţit că nu, că nu, până când efectiv nu au avut cum să nege.
Dacă ei , dieseliștii, nu au fost supărați de minciuna dusă până la extrem, cu o nesimţire greu de imaginat, nu îi afectează nici minciuna cu testele hibridelor care prevăd aşa un parcurs utopic, departe de realitate.
Pe ei nu îi supără minciuna, dar îi supără UE.
Mda
Să mă încumet la edificări, chit că acestea provin de la un nespecialist în Drept.
Se tot visează la constituirea SUE (Statele Unite ale Europei). Evident, după modelul SUA. Totuşi, există două impedimente majore în calea împlinirii reveriei de dincoace de Ocean:
1) “Turnul Babel” (americanii vorbesc aceeaşi limbă, pe când noi, europenii, avem o sumedenie de limbi, dar şi diferenţele culturale cântăresc decisiv!);
2) – cel mai grav – Lipsa unei Constituţii unitar-federale ratificate prin referendum global-european!!!
Magnum argumentum care nu admite nicio ripostă: un sistem realmente democratic este, înainte de orice, un sistem CONSTITUŢIONAL. Ce-i drept, s-a încercat de două ori, dar tocmai cetăţenii din Vest (francezi şi olandezi) au respins “Constituţia”. Motivul n-a fost explicat de MSM, dar vi-l redau eu: omiterea, cu bună ştiinţă, a fundamentului creştin confirmat istoric!!! Oamenii aceia de rând nu erau atât de îngrămădiţi, încât să nu sesizeze…Şi atunci n-au stat pe gânduri, ci le-au dat cu proiectul în cap tartorilor.
Ideal ar fi ca o schemă constituţională viabilă să graviteze neapărat în jurul drepturilor şi libertăţilor fundamentale, ceea ce le încurcă planurile reptilelor frankfurtiene europeiste…Iar acea Constituţie ipotetică se cere adoptată la nivelul fiecărui stat-membru (după regulile consacrate: cel puţin 50 % + 1 să se prezinte la vot şi cel puţin 50 % + 1 să se pronunţe favorabil). Ce s-ar întâmpla dacă într-unul dintre statele-membre votul ar fi negativ sau n-ar fi întrunite condiţiile de validare? Normal ar fi să se repete operaţia, iar dacă ar fi acelaşi rezultat atunci n-ar mai exista nicio noimă pentru care statul respectiv să facă parte din UE.
Printre altele, structura suprastatală (adică artificială) autointitulată UE (care în niciun caz nu se poate numi stat, în sensul politico-juridic al cuvântului) are nevoie de Constituţie pentru a fi reglementate limpede raporturile dintre “legislativ” (EP) şi “executiv” (EC). Fiindcă iată ce aberaţii se nasc, cum ar fi “normele de emisii” (ignorându-se cu înverşunare faptul că emisiile auto NU constituie un pericol în ansamblul omenirii).
La mintea cocoşului: dacă ai o Constituţie ratificată, deci funcţională (ah, desigur, şi un cerber autorizat al ei: CCUE), atunci ai putea să organizezi referendumuri. De pildă, Bruxelles-ul consideră “vital” plafonul de 90 g/km CO2 emis de autoturisme. “Guvernul” (recte EC) vrea însă să-l impună mort-copt. Dacă EP ar prelua frâiele problemei (excluzând “Consiliul UE”, o creaţie ingenioasă, dar nedemocratică) – sau chiar “preşedintele UE” (dacă s-ar înfiinţa o asemenea funcţie, încredinţată tot mecanismului electoral) – organizând referendum conform prevederilor constituţionale (vorbim la modul ipotetic, desigur), atunci EC n-ar avea nicio garanţie apriorică. Dacă majoritatea cetăţenilor comunitari ar spune “Nu” ţintei dorite de neomarxişti, atunci “Nu” ar rămâne; logic că hatârul şmecherilor ar fi blocat.
QED: lor le repugnă un sistem DEMOCRATIC/CONSTITUŢIONAL palpabil. Ba încă îmbrăţişează taman “formula succesului” presupusă strict românogenă: “Las-o, bă, că merge-aşa / Ne-am obişnuit cu ea”…Da, fratziwear, dar nu ne obligă nimeni să acceptăm tot acest buchet de manevre (concepute în stil stalinist), posibile tocmai din cauza unor lacune impardonabile (deşi, paradoxal, ni se apologizează “statul de drept”), dar de care nu le pasă defel europeiştilor (deopotrivă politicieni, politologi şi sclavi).
PS. Mafiai, pardon, Mihai, poluat este doar dovleacul tău – să ne înţelegem: poluat cu vid.
Mult adulatii Putin si Xi sunt nealesi. Unu e la putere de 23 de ani si el numara si decide cu ce procentaj va castiga la alegerile urmatoare. Celalalt nici macar nu are contracandidati.
Creditul social e un sistem care este folosit in China in prezent...
De amerloci poti scapa oricand, trebuie doar sa votezi partide anti cu ar fi AUR. Amerlocii nu-ti baga pe gat nimic. Intreaba-i pe moldoveni daca de rusi e usor sa scapi.
Practic din ce ai zis, totul e fix pe dos.
Voi reprezentati marea majoritate a cocalarilor care pana nu fac ei combinatii si smecherii, nu se simt bine. Astia retarzi care fac orice ca sa fie ei mai smecheri, deosebiti. Trebuie ei sa imputa ca sa arate cat de prosti sunt. Deci degeaba se lupta producatorii auto sa faca ceva, prostii mereu ii vor da peste cap. La fel ca prostii care isi iau PHEV dar nu le incarca la priza. Tot retarzi!
Ce băieți buni sunt în parlamentul ăla de câțiva ani buni încoa.
I-aș premia.. însă cu niște țepușe de câțiva metri.
Singurele hibride adevărate sunt produse de către Toyota-Lexus, restul doar încearcă să fenteze niște taxe.
Polonia nu a scris că e vina UE ci a certificatelor verzi şi nu cu ură ci ca informare.
Polonia este o ţară fantastică, dar are şi plusurile şi minusurile ei.
Un mare plus FOARTE RECENT este semnarea scrisoarei de intenţie de a instala ZECE centrale nucleare în Polonia cu GE Hitachi pentru SMR
https://youtu.be/CRF_geLQx78
GE Hitachi în Polonia şi NuScale în România sunt TOP 3 mondial ca soluţii SMR de generaţia 4a.
Deci, Polonia va renunţa la cărbune şi va trece la nuclear, iar costurile normal se văd în facturi.
Păcat că este doar certificatul verde, pentru combaterea CO2, dar nu este şi certificatul roşu pentru acoperirea tuturor îmbolnăvirilor şi morţii datorită poluării arederii cărbunelui și a petrolului şi gazelor.
PS acel video este foarte important, arată că viitorul cărbunelui este zero iar a petrolului va fi în industrii non ardere (mase plastice, lacuri, vopsele, medicină,...)
în jde mii de anișori?
Cernobîl, Fuckușima ți se par cunoscute?
Înghiți văz orice aberație pe nemestecate dacă vine de la Nefârtatu și dacă-i pe dos ca ieri-alaltăieri.
Sper doar să-ți poți trage totuși o Dacie Spring în rate și s-o încarci cu 5-6 lei kilovatu.
În spiritu adevărului corect al lu sfinții Schwab, Elon, Gates, Cioloș etc.
La fel am văzut ce le poate pielea toryiştilor. De fapt, mai abitir decât orice altă doctrină, conservatorismul trebuie demonstrat DOAR în formula consacrată: acta non verba!