Uniunea Europeană ar putea reduce taxele vamale pentru modelele Tesla produse în China

de Tiberiu Safta
Joi, 12.09.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Comisia Europeană se gândește să micșoreze taxele vamale suplimentare pentru toate modelele Tesla produse în China. De aceleași micșorări ar urma să aibă parte și alte mărci în viitor.

Discuțiile privitoare la noile taxe vamale pentru mașinile electrice produse în China formează în continuare un subiect aprins între producătorii auto și executivul Uniunii Europene. După ce au fost introduse aceste taxe vamale în luna iulie, acestea nefiind definitive până în noiembrie, mai mulți producători au cerut imediat micșorarea acestora.

În unele cazuri, cum ar fi pentru Grupul BMW și mărcile chineze BYD, SAIC și Geely, taxele vamale au fost ușor micșorate. Acum, urmează să vină și rândul celor de la Tesla să le fie micșorate aceste tarife. Potrivit publicației Bloomberg, Comisia Europeană ia în considerare să micșoreze aceste taxe pentru toate modelele Tesla produse în China de la 9% în prezent, până la 7.8%. Mai multe detalii nu au fost dezvăluite.

Toate statele membre UE vor trebui să voteze asupra definitivării acestor taxe vamale pentru mașinile electrice produse în China. Așa cum spuneam, tarifele de acum sunt provizorii și urmează să fie definitivate până în noiembrie.

via Economica

Comentarii (4)

  • Trilulilu
    Protecționismul e în floare
    11 0
  • Serios??? 1,2% reducere… asta da game changer!!!
    Oare se face dintr-o singură mișcare, nu de alta da să nu fie un șoc prea mare.
    8 1
  • Such wow much amaze de la 9 la 7.8
    Pai astia vor sa ne mareasca TVA in romania de la 19 la 22, asa ca rahatul ala de 1.2% redus va fi inghitit si pretul va creste cu mai mult decat aceas scadere de tip praf in ochi.
    Plus ca tesla este pt o anumita nisa de oameni, care nu isi cumpara bmw sau mercedes si isi iau tesla.
    Majoritatea trebuie deservita corect, si producatorii si retelele lor de distributie ARSE la sange (adica managerii si actionarii investitorii) pt practicile neloiale anti concurentiale si de natura sa denatureze piata masinilor electrice.
    VW nu vinde pt ca acel id3 cer pe el 43.000 euro, cat o tesla model 3 si nu e nimic comparabiul intre cele 2 masini.
    Si stim de ce, pt ca pretul corect la id este 20.000 euro si la promotii chiar 16.000 (ehivalent al scoicilor chinezesti).
    Pai tu VW, te imbuibi ca hotul la drumul mare, logic ca lumea s-a prins si nu iti cumpara tigaia spoita cu aur, dupa cum hotii practicau in realitate.
    Sa nu scada acee taxa de import, ci sa reglementeze piata si sa pedepseasca comerciantii anti concurentiali, anti piata libera, care saboteaza intentionat segmentul.
    2 5
  • Hapciu.
    Deci UE baga taxe pe care apoi le reduce dupa cum vor unii si altii.
    Alta abureala marca UE.
    Banii ii puteau scoate daca mareau amenzile la VAG, BMW si Mercedes.
    Luau mai multi bani de la corupti si puteau da la producatorii de electrice.
    Dar ei au hotarat sa protejeze coruptia si sa dea in cap la evolutie.
    Nu ai cum sa faci schimbari cand altii sunt super corupti si nu vor.
    3 13

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru