Șoferii care beneficiază de o poliță de asigurare Casco trebuie să aștepte în mod obișnuit aproximativ o săptămână pentru soluționarea dosarului de daună, inclusiv în cazul daunelor ușoare, din cauza unor proceduri birocratice și a numărului ridicat de solicitări.
Compania de asigurări Uniqa a dezvoltat o platformă digitală prin care șoferii pot obține avizul pentru despăgubire într-un interval de numai 30 de minute, în cazul în care dauna are o valoare mai mică de 500 de euro.
Pentru a utiliza noua platformă, clienții Uniqa cu asigurare Casco trebuie să trimită o notificare prin intermediul noului asistent digital ANA, disponibil pe internet la această adresă sau prin intermediului call-centerului.
După ce completează datele de identificare și descriere a daunei, clientul primește pe loc oferta de despăgubire și își poate alege singur unitatea de service auto și calitatea reparației.
În cazul în care dauna are o valoare mai mare de 500 de euro, clientul are posibilitatea de a trimite o notificare prin intermediul aceluiași asistent digital ANA pentru ca o echipă dedicată să facă o ofertă concretă de despăgubire.
"Dorim să schimbăm radical modul în care oferim serviciile de daune clienților noștri.
Notificarea daunelor devine un proces extrem de facil, iar ofertarea sumei aferente despăgubirii are loc foarte rapid", explică Paul Zarzără, Directorul Direcței Daune din cadrul Uniqa Asigurări.Via Start-up
Comentarii (1)