Ungaria mai asteapta Audi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi si-a amanat intentia de a investi un miliard de euro in Ungaria, din cauza taxelor financiare promulgate de guvernul de la Budapesta.
Politica fiscala dusa de guvernul de la Budapesta a cauzat o serie de nemultumiri in randul investitorilor din aceasta tara.
Audi, marca de lux a celor din grupul Volkswagen - cel mai mare producator european de automobile in ceea ce priveste vanzarile - si-a retras intentia de a investi circa un miliard de euro dupa ce guvernul maghiar condus de Gyurcsany a introdus taxa solidaritatii.
Oficialii Audi Hungaria Motor au declarat ca pana in momentul in care Audi nu ajunge la o intelegere cu guvernul maghiar, investitia va fi suspendata. Ceea ce a nemultumit compania Audi a fost faptul ca, initial, guvernul ii acordase o scutire de taxe pana in anul 2011, una dintre facilitatile prin care acesta incerca sa convinga firma germana sa-si cladeasca fabrica in Ungaria. Totusi, Audi Hungaria va trebui sa plateasca si ea noua taxa a solidaritatii, de 4%. Noua taxa, introdusa incepand cu 1 septembrie, va fi aplicata pe profiturile brute incluse in rapoartele financiare.
Audi, marca de lux a celor din grupul Volkswagen - cel mai mare producator european de automobile in ceea ce priveste vanzarile - si-a retras intentia de a investi circa un miliard de euro dupa ce guvernul maghiar condus de Gyurcsany a introdus taxa solidaritatii.
Oficialii Audi Hungaria Motor au declarat ca pana in momentul in care Audi nu ajunge la o intelegere cu guvernul maghiar, investitia va fi suspendata. Ceea ce a nemultumit compania Audi a fost faptul ca, initial, guvernul ii acordase o scutire de taxe pana in anul 2011, una dintre facilitatile prin care acesta incerca sa convinga firma germana sa-si cladeasca fabrica in Ungaria. Totusi, Audi Hungaria va trebui sa plateasca si ea noua taxa a solidaritatii, de 4%. Noua taxa, introdusa incepand cu 1 septembrie, va fi aplicata pe profiturile brute incluse in rapoartele financiare.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)