România nu este nici prima, nici ultima țară în care adolescenții sunt autorii unor accidente grave, cauzate de lipsa de experiență la volan. Dacă în ecuație intră și o mașină extrem de rapidă, atunci scenariul poate deveni dezastruos.
Un exemplu recent vine din Germania, o țară cu legislație rutieră strictă. O adolescentă în vârstă de 18 ani a împrumutat mașina tatălui său și a ieșit la plimbare cu alți patru tineri. Trebuie să precizăm că mașina tatălui său era un Tesla Model S P85D, adică versiunea sportivă a modelului electric, capabilă să ofere o accelerație de la 0 la 100 de km/h în aproximativ 3.4 secunde.
Cu asemenea performanțe, deznodământul nu era greu de intuit. Tânăra șoferiță a pierdut controlul mașinii într-o curbă și a lovit un șanț. În acel moment, mașina a fost proiectată în aer pe o distanță de 25 de metri, după care a lovit solul și s-a rostogolit o dată.
Toți cei cinci adolescenți au scăpat cu viață în urma accidentului, chiar dacă au suferit răni serioase, care au necesitat intervenția unui elicopter de salvare.Accidentul pare să reconfirme promisiunile Tesla în materie de siguranță. Lipsa unui compartiment motor în partea frontală le permite inginerilor să ofere o zonă de impact mult mai sigură, optimizată cum nici o mașină convențională nu o poate face. Tocmai de aceea, Tesla Model S a primit punctaj maxim din partea organizațiilor de testare din Statele Unite.
Omul e.........penibil!
fac reclama la alte site-uri deci cautati daca sunteti curiosi.
Maşinile electrice, în general sunt mai sigure datorită faptului că nu au un motor cu ardere internă pe puntea faţă. Deasemenea discutăm de un plus de sportivitate şi siguranţă pasivă dată de centrul de greutate mai redus, datorită amplasării pachetelor de baterii. Stabilitate îmbunătăţită !
Dar să fim serioşi : ştirie cu Tesla devin deja telenovele ieftine.
Se fac ştiri la ştiri & ştiri din alte lucruri mărunte. Urmează ştiri cu proprietarii Tesla declarând ce au mâncat ei la prânz. Staţi aproape !
https://www.youtube.com/watch?v=lgxpGCib0PY
Nissan Leaf sta prost la capitolul siguranta( link-ul este mai sus).
Astept sa vad cu ce fel de ''marketing'' mai vine acum fanul nissan.
Un Nissan Leaf de 5 stele EuroNcap şi 4 stele iihs este clar execrabil la siguranţă, numai eroul Tesla Model S poate juca în filme şi are întotdeauna freza perfectă. Uraaaaa!
http://www.cnet.com/roadshow/news/nissan-leaf-scores-maximum-5-stars-în-euro-ncap-crash-tests/
ps: femeie cu masina sport?! le-ar trebui una autonoma! sau un prost cum au majoritatea. :)
AVEM ASTA:
93% dintre cumpărătorii Leaf sunt foarte mulţumiţi de maşină:
http://www.automarket.ro/stiri/nissan-93-dintre-cumparatorii-electricei-leaf-sunt-foarte-multumiti-de-50614.html
98% dintre clienţi sunt mulţumiţi de Renault Zoe:
http://www.automarket.ro/stiri/aniversare-electrica-renault-zoe-a-ajuns-la-o-productie-de-50000-de-70657.html
VERSUS asta:
http://www.autoblog.com/2015/10/21/tesla-model-s-consumer-reports-poor-reliability/
http://www.automarket.ro/stiri/tesla-model-s-pierde-teren-la-fiabilitate-dupa-doi-ani-elon-musk-57555.html
http://www.automarket.ro/stiri/in-sfarsit-avem-o-explicatie-incendiul-suferit-de-un-tesla-model-s-in-70059.html
Brava tata! Cand te coplesesc argumentele, ie bune si votur'li. De fapt voturile astea sunt excelente. Ajuta la eliberarea tensiunilor. Chiar daca nu se vede, macar "votantul" simte ca i-a tras un pumn zdravan nerecunoscatorului care nu lauda nisan (ba mai si face misto de don carlo).
On topic, simularea la rostogolire se face prin presarea acoperisului si masurarea valorii la care acesta cedeaza. Tesla are o stuctura de rezistenta atat de buna incat a rupt presa. Cand intr-un final au terminat masuratorile, s-a constatat ca acoperisul poate sustine greutatea a 4 Tesla.
Banuiesc ca si Ratusca cea Urata de la nisan poate si ea la fel. Sau poate data viitoare. Oricum, ma mir ca n-au aparut pana acum la comentarii invective gen "sectantii Tesla" "spalati pe creier" etc. etc.
Tot simpatic ramai, oricat te-ai stradui!
Hotu striga hotu ! Esti penibil.