- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Concepte
Ultimele stiri din Concepte
-
Compania britanică Evice a lansat prototipul XP1, o reinterpretare modernă pentru clasicul model Rolls-Royce Silver Shadow. XP1 este complet electric, are 400 de cai și o autonomie de peste 320 de kilometri. (17.12)
-
Dacia a dezvăluit o ediție specială pentru modelul Duster, inspirat din legendarul Raliu Dakar. Acesta este un concept unicat realizat ca un omagiu pentru participarea mărcii românești la Dakar. (06.12)
-
Jaguar a prezentat oficial noul concept Type 00. Acesta anunță startul noii epoci electrice pentru marca britanică, precum și primul model de serie din noua eră a brand-ului, care va fi lansat în 2025. (03.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Un roman a desenat bicicleta de politie a viitorului
http://www.portfolios.ro/Ciprian112/portofoliu/bike-design
si aici:
http://www.visualart.ro/forum/showthread.php?t=20581&highlight=bike
Trusa politistului, tot echipamentul si bicicleta in sine ar ajunge pe la 20kg. Chiar si cu aluminiu/carbon. Are profile destul de groase iar rotile disc din carbon sunt mai grele decat rotile conventionale. In plus, rotile disc nu prea se folosesc in conditii normale de trafic. Orice vant lateral te poate dezechilibra, iar la un soc mai puternic, carbonul rigid se fisureaza, crapa, etc. La fel, geanta din mijloc ar dezechilibra bicicleta la orice pala de vant lateral.
Alte probleme ar fi lipsa triunghiului din spate. Aluminul ar ceda la imbinarea barei verticale. Frana din spate are o pozitie nefireasca si nefunctionala. Pozitia bidonului este un pic ciudata iar bindonul arata foarte mic in imagini.
Nu am inteles exact ideea mecanismului cu arc de la angrenaj. Poate vom primi ceva lamuriri.
Cu toate astea, salut ideea politistilor pe biciclete dar as vedea o abordare mai putin futurista, o adaptare a unor biciclete actuale cu un design dovedit eficient in timp.
Acuma politisti au biciclete dhs asamblate in romania .... cu avertizoare sonore ce au si copii din parcuri.. Rusine.. Cred din acest motiv ruginesc in pivnite la institutii de politie.
Bicicletele sunt folosite cu succes de politie in tari cu mult mai bogate (olanda, germania etc). Ideea deci a fost testata si dovedita a fi eficienta.
Altceva insa.. nu prea vad in articol si nici in designul prezentat. Tehnologic nu vad nici o inovatie.
Acum cateva saptamani am vizitat o fabrica de compozite in olanda. Aveau un cadru de bicicleta ce putea fi ridicat in 2 degete. Bicileta din imagine nu prezinta absolut nimic nou nici ca tehnologie si sincer nici ca design.
Oricum... ideea este buna. Succes si designerului (artist ;) ).