Renault își pregătește debutul în segmentul mașinilor sportive odată cu lansarea brandului Alpine, anticipat deja de conceptul Vision, prezentat anul trecut. Debutul va consemna și o poziționare diferită a brandului, una cu care părintele Renault nu era obișnuită.
Modelul de serie Alpine va deveni o mașină la fel de scumpă ca un Alfa Romeo 4C sau un Porsche 718 Cayman. Informația a fost lansată de Justin Hocevar, directorul Renault Australia, într-un interviu pentru publicația locală Motoring. Acesta a declarat că prețul modelului va fi cuprins între 75.000 și 90.000 de dolari australieni, echivalentul a 50.000 și 60.000 de euro.
Chiar dacă în cazul prețului din Australia vorbim și de alte taxe suplimentare, putem să presupunem că nici eticheta europeană nu va fi foarte accesibilă. Mai ales că vorbim despre un model diferit de ceea ce ne oferă în mod normal Renault. După un calcul simplu, primul Alpine ar urma să se apropie de valorile unui Alfa Romeo 4C sau Porsche Cayman, modelele pe care, de altfel, modelul francez le va lua la țintă.
Având în vedere politica Renault, chiar dacă se va apropia de prețul acestor doi concurenți, francezii vor poziționa Alpine ca o propunere ușor mai accesibilă, însă nu cu mult.Primul Alpine ar urma să se numească A120 și să fie propulsat de un motor turbo de 1.8 litri, capabil să dezvolte 250 de cai putere. O versiune mai puternică, de 300 de cai putere ar trebui să debuteze mai târziu. Indiferent de ceea ce se va afla sub capotă, Renault va încerca să impresioneze cu ținuta de drum, o caracteristică pe care modelele Renault Sport au transformat-o în pedigree-ul gamei.
via motoring
E Alpine, nu Renault. Alpine e un brand de performanta cu valente premium.
Ce ati zis voi e ca si cum ai zice: "Un Fiat la fel de scump ca un Mclaren?", referindu-va la Ferrari...
Vacanta cred eu ca s-a terminat asa ca hai sa devenim iar profesionisti si sa nu mai cautam doar senzationalul. In caz contrar vor continua comentarii stil can-can si de cele mai multe ori pe langa subiect ale unor useri banati si iar banati de prin trecut, care insa se reinventeaza trimestrial si pe care-i recunoaste toata lumea...
Parca e vorba de un brand de sine statator, nu de Renault.
Imi amintesc ca am citit chiar pe site-ul vostru, sub semnatura lui Mircea Mester, un articol in care explica foarte bine cum sta treaba cu marca Alpine.
Voi, in redactie, vorbiti intre voi?