În urmă cu câteva săptămâni, Ranger Rover Sport PHEV, primul SUV hibrid dezvoltat de constructorul britanic, a înfruntat 999 de trepte și a urcat până la Poarta Raiului, Tianmen, China.
Acum, reprezentanții producătorului britanic s-au întors în Tianmen alături de un Range Rover Sport SVR. Pilotul Ho-Pin Tung este cel care s-a aflat la volanul SUV-ului britanic, iar traseul pregătit a avut 99 de viraje și a măsurat 11.3 kilometri.
Range Rover Sport SVR a terminat proba desfășurată pe traseul montan în 9 minute și 51 de secunde, cu 40 de secunde mai bine decât un Ferrari 458 Italia (recordul stabilit de supercar-ul italian a avut loc în 2016). Pentru moment, timpul realizat de SUV-ul britanic nu a fost omologat.
Exemplarul folosit are un motor V8 de 5.0 litri care produce 575 de cai putere și 700 Nm. Accelerația de la 0 la 100 kmh are loc în 4.5 secunde, iar viteza maximă este de 280 km/h.
ca sa nu mai spunem ca numai de teren accidentat nu e bazaconia.
Ba are cum. O masina precum Ferrari are nevoie de linii lungi pentru a-si dezvolta viteza maxima, pentru "a se intinde la drum".
Reprizele intre treptele intermediare pot fi apropiate si daca distantele intre curbe nu sunt mari, sa stii ca se poate.