Parteneriatul strategic dintre Hyundai și Sony Pictures a început o dată cu lansarea filmului Spider-Man: No Way Home, în care au apărut două modele ale producătorului asiatic: Ioniq 5 și Tucson.
A urmat apoi filmul Uncharted, iar acum continuă cu filmul de animație Spider-Man: Across the Spider-Verse. Acesta va debuta în cinematografe în luna iunie.
Cu această ocazie, publicul va putea admira așa-numitul Flying Prophecy, adică o versiune a prototipului electric Hyundai Prophecy. Modelul folosit ca sursă de inspirație pentru designul electricului Ioniq 6.
Tot în cadrul filmului, Hyundai va prezenta câteva dintre soluțiile sale pentru mobilitatea viitorului. Inclusiv o nouă formă de mobilitate aeriană, care are scopul de a reduce timpul petrecut în trafic.
În perioada mai-iulie, constructorul sud-coreean demarează și o campanie globală de marketing. Spotul TV animat prezintă povestea lui Spider-Man, alături de modelele Ioniq 6 și Ioniq 5.
via Hyundai
Comentarii (0)