Generația cu numele de cod 964 a lui Porsche 911 a debutat în 1989 și a fost produsă până în 1994. O companie britanică, numită Everrati, a transformat un exemplar Porsche 911 Cabriolet din această generație într-o mașină electrică.
La exterior, mașina arată la fel ca modelul original și primește o caroserie cu aripi puternic evazate, mai ales în partea din spate. De aici vine și numele modelului cu zero emisii, 964 Wide Body Cabriolet. Șasiul provine, de asemenea, de la modelul original, însă suspensia este complet nouă și este reglabilă electronic.
Evident, cea mai mare schimbare se află sub capotă. În locul tradiționalului motor boxer cu 6 cilindri avem un propulsor electric de 500 de cai putere. Acesta este alimentat cu o baterie de 62 kWh, iar modelul electric promite o autonomie de 322 de kilometri. Everrati spune că mașina atinge 100 de km/h în circa 4 secunde, dar nu a oferit date despre viteza maximă.
Pentru cei care consideră că 500 de cai putere este prea mult, Everrati oferă și un propulsor cu zero emisii care dezvoltă 440 de cai putere.
Noul Everrati Porsche 911 964 Wide Body Cabriolet este construit în Marea Britanie, însă va fi asamblat și în Statele Unite.
Everrati nu a menționat prețul modelului electric și nici nu se știe în câte exemplare va fi construit.via Everrati
De ce ai cumpara un Porsche vechi cu motor electric. E ca si cum i-ai pune silicoane Mona Lisei. O fi pentru taxe?
Plăcerea de a o conduce, pe această versiune electrică este clar mai mare decât la vechea şi problematica termică
Apropo am auzit ca la Promenada daca iti faci rezervare din timp te lasa sa stai printre primii la coada rusinii la incarcat mizeriile electrice.
La subiect… nu văd nici o problema ca se fac asemenea modificări, mașinile sunt jucării pentru mulți si mulți se joaca cu ele, mai ales in zona Porsche.
Minţi de îngheaţă apele...
NFS Underground ai jucat?