Volkswagen Amarok a primit un facelift care îl aduce mai aproape de rivali precum Toyota Hilux sau Ford Ranger în privinţa capacităţii motoarelor.
Principala noutate introdusă de constructorul german pe pick-up este un motor diesel de 3.0 litri care va fi disponibil în trei variante de putere: 163 CP, 204 CP şi 224 CP. Acesta va fi combinat cu o cutie de viteze automată cu 8 trepte şi cu tracţiune integrală. Până acum, cel mai puternic motor disponibil pe Amarok era un diesel de 2.0 litri şi 180 CP, în timp ce Hilux beneficiază de un propulsie de 3.0 litri şi 171 CP, iar Ranger are un motor de 3.2 litri ce generează 200 CP.
Pe de altă parte, Amarok facelift va fi disponibil şi în versiuni cu tracţiune spate şi cutie manuală, iar printre celelalte noutăţi tehnice se numără direcţia Servotronic mai uşoară, discurile de frână mai mari sau sistemul 4Motion.
Din punct de vedere vizual, schimbările sunt mai degrabă minore, întrucât Volkswagen Amarok a primit mici retuşuri la blocurile optice şi bara de protecţie frontală, precum şi jante din aliaj mai mari. Schimbările vizuale mai importante se remarcă la interior, acolo unde Volkswagen Amarok are un nou design pentru dashboard şi scaune ergonomice noi. În benă vei puta transporta în continuare aproximativ o tonă de echipamente, în timp ce capacitatea de remorcare a crescut de la 3.2 la 3.5 tone.
Volkswagen Amarok facelift va apărea pe piaţă în luna septembrie, mai întâi în versiunea de top, urmată de variantele de motorizare mai mici. Preţurile nu au fost încă anunţate, însă cel mai probabil Amarok facelift va costa ceva mai mult decât modelul actual, care are un preţ de pornire de 25.800 de euro.
Via Volkswagen
oare nu o fi mai ok una pe benzina? aaa?
Mare este gradina...
Cea mai potenta versiune dezvolta 550 Nm, adica la nivelul vechiului Nissan Navara 3.0 DCI. Cam atat de avansul Vw si "noul" Amarok.
Vechiul Navara e chiar mai puternic; are 230 CP.
Acum astiu ca o sa se atace Madalina, dar asta e .......am zis-o :P.
CU primele iesite pe poarta fabricii cand a aparut. 2.0 TDI 140CP 4x4 Man Trendline.....dupa 30 de mii de km a inceput sa rugineasca pe la aripi ... si pe teren accidentat il bate Ford Ranger de il usuca ! Nu e bun nici pe offroad. Mare teapa am luat cu el atunci....