Audi pregăteşte câteva modificări interesante pentru modelul compact A3, printre care se numără şi câteva elemente noi de design, cum ar fi o uşoară redesenare a blocurilor optice şi o grilă frontală mai proeminentă şi agresivă. Principala schimbare va apărea însă în cadrul ofertei de motoare.
Constructorul german a anunţat că va renunţa la motorul turbo de 1.8 litri, care va fi înlocuit de o unitate TFSI de 2.0 litri care va furniza 188 CP şi un cuplu de 299 Nm.
Noul propulsor va fi cu 16 CP mai performant decât cel pe care îl înlocuieşte şi va ajunge de la 0-96 km/h în 6.6 secunde. Acest motor va obţine aceste rezultate în parteneriat cu o cutie de viteze S Tronic cu 7 trepte.
Pe de altă parte, în versiunile superioare de echipare, Audi A3 va fi disponibil şi cu un motor TFSI Quattro de 2.0 litri şi 223 CP şi un cuplu de 350 Nm.
Via Audi
Ah, să nu-mi spună nimeni despre consumul “uimitor pentru un benzinar", presupun că estimat undeva la 5,5 L mixt / 100 km.
Acest audi are caii aia la norma euro 6 si e mult mai eficient, fac pariu ca are consum cu cel putin 3% mai mic decat motorul ala din 93 de care vorbesti.
Au ajuns motorizarile puternice, de peste 200cp pe un 2.0t sa aibe consum decent, iar un 2.0t care nu e asa fortat si are sub 180cp de exemplu incepe sa scoata un consum laudabil.
Aici nu e vorba ca nu se poate scoate din 2.0 mai multi cai. e de-tunat motorul din fabrica.
Momentan au deja 2.0 si 300cp de golf R
pai exista evo de 440cp din 2.0l.
Aici nu era vorba de nemti, japonezi; era vorba ca motorul asta e de-tunat intentionat din fabrica