Un plus de putere: Audi A3 va primi un motor TFSI de 2.0 litri şi 188 CP

de Daniel Popescu
Miercuri, 26.10.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi A3 nu va mai fi disponibil cu motorul turbo de 1.8 litri, care va fi înlocuit de o unitate TFSI care va furniza 2.0 litri şi 188 CP.

Audi pregăteşte câteva modificări interesante pentru modelul compact A3, printre care se numără şi câteva elemente noi de design, cum ar fi o uşoară redesenare a blocurilor optice şi o grilă frontală mai proeminentă şi agresivă. Principala schimbare va apărea însă în cadrul ofertei de motoare.

Constructorul german a anunţat că va renunţa la motorul turbo de 1.8 litri, care va fi înlocuit de o unitate TFSI de 2.0 litri care va furniza 188 CP şi un cuplu de 299 Nm.

Noul propulsor va fi cu 16 CP mai performant decât cel pe care îl înlocuieşte şi va ajunge de la 0-96 km/h în 6.6 secunde. Acest motor va obţine aceste rezultate în parteneriat cu o cutie de viteze S Tronic cu 7 trepte.

Pe de altă parte, în versiunile superioare de echipare, Audi A3 va fi disponibil şi cu un motor TFSI Quattro de 2.0 litri şi 223 CP şi un cuplu de 350 Nm.

Via Audi

Comentarii (9)

  • inexorabil
    Hm, pare anemic acest motor de 2L turbo. Cum, să fie comparabil ca putere cu Saab 900 Turbo din 1993?

    Ah, să nu-mi spună nimeni despre consumul “uimitor pentru un benzinar", presupun că estimat undeva la 5,5 L mixt / 100 km.
    3 13
  • andrei
    ciudat,motorul asta deja e lansat, in unele tari doar cu quattro, dar are 320 cuplu, nu 300. iar dsg-ul pt el e unul nou, cu ambreiaje umede, nu uscate.
    1 0
  • someone
    oare acesta sa fie motorul pe care audi il denumeste "right-sizing" ?
    3 0
  • @INEXORABIL:

    Acest audi are caii aia la norma euro 6 si e mult mai eficient, fac pariu ca are consum cu cel putin 3% mai mic decat motorul ala din 93 de care vorbesti.
    Au ajuns motorizarile puternice, de peste 200cp pe un 2.0t sa aibe consum decent, iar un 2.0t care nu e asa fortat si are sub 180cp de exemplu incepe sa scoata un consum laudabil.
    4 1
  • saab are din 2004(daca nu ma-nsel...)benzinar de 2L si 210cp
    7 2
  • Audi TT 1.8t scotea225- 240cp.(1998-2005) mk1
    Aici nu e vorba ca nu se poate scoate din 2.0 mai multi cai. e de-tunat motorul din fabrica.
    Momentan au deja 2.0 si 300cp de golf R
    4 0
  • dac-o luam asa si lancer evo din2L scoate 400cp...deci totusi nu nemtii au inventat apa calda.
    5 4
  • Bai, lasati vrajeala. Duesenberg avea motorizari de 320 si 400 cp in anii '30. La vremea respectiva japonezii erau inca semi-feudali (se modernizau, insa gandirea era feudala), iar francezii faceau motoare pana in 300 cp (vezi Bugatti Royale). Mercedes avea motorizari de pana in 200 cp.
    4 1
  • @sr
    pai exista evo de 440cp din 2.0l.
    Aici nu era vorba de nemti, japonezi; era vorba ca motorul asta e de-tunat intentionat din fabrica
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru