Un pilot Mercedes va încerca să doboare recordul mondial de drift
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mauro Calo, pilot al celor de la Mercedes-Benz în cadrul unor demonstraţii, va încerca să doboare recordul mondial la powerslide. Tentativa de doborâre a recordului va avea loc la evenimentul Mercedes-Benz World din acest weekend, iar pilotul va conduce o berlină AMG de la Mercedes-Benz în versiune standard pe circuitul Brooklands.
Întreaga încercare va dura aproximativ patru minute, iar modelul va rula cu o viteză de aproape 90 km/h în treapta a treia. În tot acest timp, vehiculul va fi în derapaj, iar scopul pilotului va fi de a parcurge 12 ture pe respectivul perimetru închis pentru a depăşi recordul precedent. Actualul record este de 1.914 metri, iar ţelul lui Mauro Calo este de a parcurge aproximativ 3.048 metri în derapaj.
Powerslide-ul este o tehnică de drift utilizată cu uşurinţă în cazul modelelor cu tracţiune spate, care vizează supravirarea prin putere brută. Mai precis, şoferul trebuie doar să bracheze volanul înspre viraj, să accelereze, iar apoi să controleze derapajul din direcţie şi acceleraţie.
Tehnica respectivă de drift funcţionează şi pentru vehiculele cu tracţiune integrală, dar este aplicată diferit în cazul respectiv.VIDEO: Powerslide cu Mercedes-Benz CLS55 AMG
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Wayne Griffiths, CEO-ul mărcilor Seat și Cupra, și-a anunțat demisia din această funcție. El va fi înlocuit de către un nou CEO, care va avea un mandat provizoriu până la numirea unui nou oficial. (01.04)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul fostei emisiuni Top Gear. Modelul exotic al mărcii britanice este cea mai rapidă mașină de serie pe acest circuit. (31.03)
-
Hakan Samuelsson, fostul CEO Volvo, va prelua din nou conducerea mărcii suedeze după ce Jim Rowan, actualul șef al mărcii, și-a dat demisia. Anterior, Samuelsson a fost CEO-ul Volvo vreme de 10 ani. (31.03)
intr-adevar este o reusita sa tii intr-un derapaj controlat continuu masina timp de 3km, dar driftul adevarat e pe circuit, cu diverse curbe, si unghiuri. acolo arati adevarata valoare.
diferenta este intre o cursa de indy si una de F1 (monoposturi amandoua, dar daca un F1 ar putea face fata cu brio pe un circuit oval, un model Indy (fosta denumire) sigur nu se acomodeaza pe un circuit sinuos de F1