Un pilot Mercedes va încerca să doboare recordul mondial de drift
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mauro Calo, pilot al celor de la Mercedes-Benz în cadrul unor demonstraţii, va încerca să doboare recordul mondial la powerslide. Tentativa de doborâre a recordului va avea loc la evenimentul Mercedes-Benz World din acest weekend, iar pilotul va conduce o berlină AMG de la Mercedes-Benz în versiune standard pe circuitul Brooklands.
Întreaga încercare va dura aproximativ patru minute, iar modelul va rula cu o viteză de aproape 90 km/h în treapta a treia. În tot acest timp, vehiculul va fi în derapaj, iar scopul pilotului va fi de a parcurge 12 ture pe respectivul perimetru închis pentru a depăşi recordul precedent. Actualul record este de 1.914 metri, iar ţelul lui Mauro Calo este de a parcurge aproximativ 3.048 metri în derapaj.
Powerslide-ul este o tehnică de drift utilizată cu uşurinţă în cazul modelelor cu tracţiune spate, care vizează supravirarea prin putere brută. Mai precis, şoferul trebuie doar să bracheze volanul înspre viraj, să accelereze, iar apoi să controleze derapajul din direcţie şi acceleraţie.
Tehnica respectivă de drift funcţionează şi pentru vehiculele cu tracţiune integrală, dar este aplicată diferit în cazul respectiv.VIDEO: Powerslide cu Mercedes-Benz CLS55 AMG
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
intr-adevar este o reusita sa tii intr-un derapaj controlat continuu masina timp de 3km, dar driftul adevarat e pe circuit, cu diverse curbe, si unghiuri. acolo arati adevarata valoare.
diferenta este intre o cursa de indy si una de F1 (monoposturi amandoua, dar daca un F1 ar putea face fata cu brio pe un circuit oval, un model Indy (fosta denumire) sigur nu se acomodeaza pe un circuit sinuos de F1