Volkswagen ID.4 a debutat în urmă cu doi ani și singura versiune echipată cu tracțiune integrală era ID.4 GTX. Nu mai este cazul acum, odată cu debutul unei noi versiuni denumite ID.4 Pro 4Motion.
Aceasta va fi poziționată între ID.4 cu roți motrice spate și ID.4 GTX de care pomeneam mai sus.
Noul Volkswagen ID.4 Pro 4Motion este echipat cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, și oferă 265 CP. În acest condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 6.9 secunde, iar viteza maximă este limitată la 180 km/h.
Bateria are o capacitate de 77 kWh, astfel că autonomia ajunge până la 517 kilometri (ciclu WLTP). La o stație rapidă, de 135 kW, acumulatorul se încarcă de la 5 la 80% în 36 de minute. Suficient pentru o autonomie de 337 kilometri.
Mulțumită acestui pachet, ID.4 Pro 4Motion poate tracta maxim 1.400 de kilograme. Cu 200 de kilograme mai mult decât versiunea cu roți motrice spate.
Noua versiune a lui Volkswagen ID.4 este deja disponibilă pentru pre-comandă.
În Germania pornește de la 49.020 euro.via Volkswagen
Pentru ca acea varianta AWD cu 299 C ii are disponibili cu doua conditii de exploatare SIMULTANE:
1) bateria sa fie incarcata peste 80% din capacitate;
2) disponibilitatea tractiunii motoarelor de la valoarea de 265 CP la 299 CP este valabila pentru cca. 10-15 sec. - apoi masina revine la cei 265 CP ...
Exact acelasi lucru este valabil si la suratele din grup:
- AUDI Q4 e-tron AWD cu 299 CP;
- VW ID.5 GTX;
- SKODA Enyaq RS;
- SKODA Enyaq Coupe RS.
Marketingul este la putere!