În urmă cu câteva zile, Volvo a demarat o campanie de marketing pe pagina oficială de Facebook. Atunci, constructorul suedez a publicat un teaser sub forma unui sunet misterios însoțit de mesajul "Acesta ar putea fi sunetul viitoarei tale călătorii. Ce crezi că spune?".
Suedezii nu au oferit indicii suplimentare, însă au adăugat în descriere și denumirea 360c. În acest moment, numele folosit de Volvo în clipul teaser nu are nicio semnificație în nomenclatura gamei de modele. Conform unor surse apropiate companiei, suedezii pregătesc un concept electric și autonom pe care îl vor lansa în scurt timp. Cu toate acestea, există și voci care spun că 360c ar putea fi numele folosit de Volvo pentru a denumi un sub-brand nou, sub umbrela căruia vor lansa viitoarele modele electrice ale companiei.
În cel de-al doilea teaser video pregătit de Volvo vedem semnătura luminoasă a stopurilor și a farurilor. De asemenea, sigla Volvo este iluminată, detaliu care ne duce cu gândul la un viitor vehicul electric.
Vă reamintim că producătorul suedez a decis ca începând din 2019 să comercializeze doar modele electrice, plug-in hybrid și mild-hybrid.
De asemenea, tot din 2019, Volvo va lansa brandul de mobilitate M prin care va furniza servicii personalizate de car-sharing, iar în paralel dezvoltă o serie de tehnologii autonome în anticiparea lansării unui model capabil să ruleze singur, fără intervenția directă a șoferului.
Comentarii (1)