Un nou "succes" al construcţiei de autostrăzi: un pasaj de pe Lugoj - Deva are înălţimea prea mică

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Vineri, 05.08.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un pasaj de pe autostrada Lugoj - Deva care trece pe deasupra unui drum naţional are o înălţime mai mică decât cea prevăzută în contract şi nu permite trecerea camioanelor pe sub el.

Companiile care construiesc autostrăzi în România sunt recunoscute pentru numeroasele greşeli de execuţie sau pentru utilizarea unor materiale de o calitate necorespunzătoare.

Ultima "ispravă" de acest gen are în centrul atenţiei lotul 3 al autostrăzii Lugoj - Deva, acolo unde un pasaj care traversează Drumul National 68A Lugoj - Deva are o înălţime mai mică decât cea specificată în contract.

Interesant este ca autorităţile nu au observat acest lucru decât în momentul în care un camion care circula pe drumul national şi care transporta pe platformă un excavator nu a putut trece pe sub pasaj. Camionul respecta înălţimea maximă menţionată pe panourile din dreptul pasajului, şi anume 5 metri, însă a rămas blocat în pasaj.

Urmareste Automarket
În urma incidentului, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara a constatat că înălţimea reală a pasajului este de numai 4.95 de metri, mai mică decât cea prevăzută în contractul constructorului.

Întrucât înălţimea pasajului nu poate fi modificată, constructorul a găsit o alternativă: sub pasaj, drumul naţional va fi săpat şi reasfaltat pentru ca înălţimea pasajului să fie de cel puţin 5 metri şi pentru ca astfel de camioane să poată trece fără probleme. Lucrările ar trebui finalizate în 8 august.

Via Economica

Comentarii (7)

  • Ghici unde vor fi balti ?
    17 0
  • Romania mereu surprinzatoare! Sau nu!
    17 0
  • Da, România este surprinzătoare,
    Dar nu asta s-a dorit? Să fie totul descentralizat, să nu mai avem autoritate care să ne spună ce să facem și cum să facem.

    "Companiile care construiesc autostrăzi în România". Păi spune domne' care sunt alea!

    De ce nu se zice că de 27 de ani românii nu mai fac autostrăzi, ci concernele străine, macaronari în principal (că sunt "mai ieftini" adică dau șpaga mai mare).
    Dacă e ceva e putred cu o autostradă, numește firma care a construit-o, care a făcut un lucru de căcat și s-a băgat în afacere după ce a dat șpagă. Ăia au avut ingineri de căcat, nu românii.
    Dacă noi românii suntem corupți și imorali (și de căcat), de ce concernele alea "vestice" acceptă se să bage, ca să facă lucrurile de căcat? De aia, pentru că și ei sunt la fel. Tot de căcat.
    Ce doreați? Să vină un inginer român și să măsoare cu ruleta fiecare metru de autostradă să verifice în fiecare zi ce prevede planul de construcție făcut de concernul din "vest" Păi nu mai avem ingineri, gata s-au terminat. Nu mai avem ce să facem cu ei.

    Doar nu să să facem ce face China, care-i plagiază pe toți. Ăia copiază tot. Fac orașe cu zgârie nori, autostrăzi cu 16 benzi pe sens, stații spațiale, trenuri de mare viteză, ba încă și miliardari, de a ajuns Beijingul să "se bată" pe locul 1 în lume cu New York-ul. Nici măcar feibuc și gugăl n-au. Că și-au făcut o copie locală, Baidu. Ba încă îi copiază și pe arăbeții din Dubai și au început să facă și insule artificiale! Ce tupeu nesimțit la comuniștii ăia, care încă au partid unic, nu respectă drepturile omului și mențin pedeapsa cu moarte pentru corupție și se încăpâținează să-și dezvolte propriile companii de mâncători de orez, care în urmă cu 30 de ani mergeau la muncă cu bicicleta și acum sunt cea mai mare piață de automobile din lume. Ciuma roșie!

    Mai bine la noi. S-a vrut libertate? Gata la noi e libertate. Ce e aia inginerie? Ce e ăla standard, ce e aia procedură? Astea seamană cu legile, adică sunt niște baliverne puse să îngrădească afacerile. Gata, e timpul libertății, face fiecare ce-l taie capu', cum vrea mușchiul lui. Tot vă plângeți ca mucioșii, că nu e bine, că nu se face, că e corupție, bla bla bla. E libertate frateeee...
    19 11
  • Hihihi
    Acolo a coordonat lucrarile "marele sef" Marian Mircea-Ioan, un betivan abject, care urineaza pe orice usa crezind ca este wc si care hartuieste sexual orice femeie ce ii iese in cale, fie ea colega, vecina, beneficiara, straina intilnita pe strada, ...
    12 0
  • TIR-ul are inaltimea maxima de 4 metri.
    daca podul trebuia sa fie mai inalt pentru a permite trecerea unor transporturi speciale cu gabarit depasit, e altceva.
    sau e o eroare de redactare.?
    7 0
  • silimarina
    @ignis ma comunistule, ce legatura are democratia(libertatea) cu o greseala de constructie?Ce crezi, ca in China ta mult laudata nu au loc greseli de constructie?Vezi ca sunt multe articole si documentare despre nivelul ridicat de coruptie si slaba calitate a constructiilor din China.Cauta orase fantoma din China, construite special pt a creste artificial GDP-ul.China s-a dezvoltat datorita investitiilor companiilor din tarile democratice.In concluzie, mai lasa propaganda ta comunista
    5 1
  • Ignis, vrei să ne întoarcem la traiul de pe vremea Sinistrului și a Codoaiei? Cred că mai întâi trebuie judecate"emanațiile" lor, cei care i-au mazilit. Sunt cei care astăzi ne dau lecții de capitalism. De acolo pornesc problemele.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru