Un nou subiect de ancheta interna Toyota: directia lui Corolla
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota va opera o ancheta interna pentru a cerceta directia lui Corolla, cel mai bine vandut model din lume, din cauza unor plangeri din SUA la nivelul directiei. Seful departementului de control al calitatii de la Toyota, Shinichi Sasaki, va cerceta plangerile care acuzau pierderea temporara a controlului volanului. Cei de la Toyota nu au identificat inca o potentiala cauza de la care au pornit aceste probleme, dar vor verifica atat sistemul de franare, cat si directia si anvelopele. Shinichi Sasaki a declarat ca este nesigur daca un recall este necesar, dar Toyota ia in considerare aceasta posibilitate.
Dupa cum stiti, Toyota a operat un recall pentru a repara franele lui Prius, pedalele de acceleratie pentru aproximativ 10 milioane de unitati si schimbarea sau fixarea presurilor pentru numeroase modele. O problema la directia lui Corolla ar lovi si mai tare in increderea consumatorilor in modelele Toyota. Americanii de la NHTSA vor anunta peste cateva zile numarul de vehicule pe care Toyota le va verifica pentru a testa daca exista vreun fel de problema cu directia lui Corolla, pentru care au existat deja circa 160 de plangeri.
Primele estimari implica 500.000 de vehicule care vor fi verificate in service-urile autorizate din Statele Unite ale Americii.Toyota Corolla a fost vandut in peste 30 de milioane de unitati la nivel global din momentul in care a fost lansat in prima versiune. Corolla a facut deja subiectul unui recall in momentul in care modelele produse intre anii 2009 si 2010 au fost rechemate pentru a repara o potentiala problema la nivelul pedalei de acceleratie. Japonezii de la Toyota au anuntat ca vor echipa toate modelele pe care le vor construi cu un sistem care va taia puterea motorului in momentul in care soferul calca si acceleratia si frana in acelasi timp. Sistemul respectiv este creat special pentru a evita accidentele cauzate de o pedala de acceleratie blocata, accidente in urma carora au murit deja circa 30 de persoane la nivel global.
Via | AFP (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
-
OFICIAL: Kia EV3 este Mașina Anului 2025 în lume
http://jalopnik.com/5477096/toyota-internal-documents-brag-of-saving-100m-by-negotiating-limited-recall?skyline=true&s=i