Un nou serviciu de car-sharing în București: Citylink are o flotă de 150 de unități Toyota Yaris și Corolla

de Daniel Popescu, Foto: Citylink
Luni, 13.01.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Serviciul de car-sharing Citylink s-a lansat în luna ianuarie în București cu o flotă de 150 de unități Toyota Yaris și Corolla, iar prețurile încep de la 0.6 lei pe minut și 0.8 lei pe kilometru.

Bucureștenii au la dispoziție începând din luna ianuarie un nou serviciu de car-sharing. Dezvoltat de compania Concept Apps Development, Citylink propune o flotă de 150 de unități Toyota Yaris și Corolla.

Potrivit site-ului oficial, toate cele 150 de unități sunt produse în anul 2019, au sistem de propulsie hibrid și cutie de viteze automată.

Pentru utilizarea noului serviciu se aplică un tarif pe timpul scurs de la închiriere de 0.6 lei pe minut și un tarif în funcție de distanța parcursă, care este de 0.8 lei pe kilometru în cazul lui Yaris și de 0.99 lei pe kilometru pentru Corolla.

Tariful minim de utilizare este de 10 lei, iar Citylink oferă și posibilitatea de a închiria mașina penetru 24 de ore la prețul de 140 lei pentru Yaris și 170 lei pentru Corolla. Oficialii menționează că parcarea mașinii pe locurile de parcare publice administrate de primărie este gratuită.

De asemenea, în cazul în care mașina are nevoie de alimentare cu benzinărie, utilizatorul poate alimenta carburant de tip efix 95 la orice stație Rompetrol fără să plătească nimic.

Pentru a utiliza noul serviciu, clienții trebuie să folosească aplicația mobilă Citylink disponibilă pentru Android și iPhone și să se înregistreze prin prezentarea unei copii scanate a permisului de conducere.

Citylink se alătură astfel și altor servicii de car-sharing prezente în București, printre care se numără Pony, BCR eGO și Spark.

Via Citylink

Comentarii (7)

  • Ciuciu-sharing
    Chestia asta botezată sclifosit și grețos „car-sharing” înseamnă, în primul rând, ceva de genul ”nu mai lua, bă, taxiul, închiriază mașina de la noi, că ieși mai ieftin!”.

    Cei care dețin astfel de firme speră ca, în faza următoare (cea neocomunistă), să se ajungă la „nu-ți mai cumpăra, bă, mașină, închiriază de la noi că ieși mai ieftin!”
    Cum în comunism nu a mers faza cu proprietatea comună, nu va merge nici cu mașinile la comun.
    19 19
  • In CanadaToronto functioneaza. Tot mai putina lume detine masina proprie.
    14 18
  • Ciuciu-sharing
    Toronto e în altă lume.
    La noi, românul vrea „beemveu” și „haudi”. Iar când închiriază o mașină are grijă să o forjeze, să-și bată joc de ea cât mai mult și s-o umple de gunoaie și noroi.
    16 11
  • Andrei
    Eu sunt pro servicii de gen-ul asta, si utilizator frecvent Spark. Mi se pare mai complicat sistemul de taxare propus de CItyLink.
    0 2
  • Adrian
    Cred ca ati uitat multitudine de articole care umplea acest site in 2018, cum ca Volvo vrea sa lanseze nu-stiu-ce serviciu de inchirieri masini, parca si Ford si altii, ca sa-i incurajeze pe oameni sa nu mai detina masina in proprietate personala, ci la comun. In felul asta vroiau ei sa descongestioneze traficul urban.
    Suedezii astia care ne scuipa ca suntem comunisti, ca nu stim sa fim civilizati, ca nu suntem demni de UE, sunt mai comunisti decat Ceausescu. Sa nu uitam cine a sustinut regimul Khmerilor Rosii din Cambodgia.
    6 7
  • @Ciuciu-sharing... lasă-mă să ghicesc... Ești taximetrist, așa-i? Din ăla cu burta revărstă, spărgător de semințe, nu?
    2 2
  • @ciuciu & @Adrian va sperie noutatea sau care este problema voastra?
    Daca serviciul este mai ieftin decat cumpararea unei masini foarte bine, sa mearga inainte. Daca nu este convenabl o sa dispara, ce va doare?
    Comunisti sunteti voi ca vreti interzicerea unei idei de afaceri care nu va incurca cu nimic...poate daca sunteti taximetristi, si atunci se cheama ca sunteti ipocriti.
    Si ca sa va mai dau o veste buna deja a aparut leasing operational pentru persoane fizice, o alta forma de a folosi o masina fara a o cumpara. De fapt ce propunea volvo (nu statul suedez pe care il critica Adrian) era ceva similar cu asta.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru