Bucureștenii au la dispoziție începând din luna ianuarie un nou serviciu de car-sharing. Dezvoltat de compania Concept Apps Development, Citylink propune o flotă de 150 de unități Toyota Yaris și Corolla.
Potrivit site-ului oficial, toate cele 150 de unități sunt produse în anul 2019, au sistem de propulsie hibrid și cutie de viteze automată.
Pentru utilizarea noului serviciu se aplică un tarif pe timpul scurs de la închiriere de 0.6 lei pe minut și un tarif în funcție de distanța parcursă, care este de 0.8 lei pe kilometru în cazul lui Yaris și de 0.99 lei pe kilometru pentru Corolla.
Tariful minim de utilizare este de 10 lei, iar Citylink oferă și posibilitatea de a închiria mașina penetru 24 de ore la prețul de 140 lei pentru Yaris și 170 lei pentru Corolla. Oficialii menționează că parcarea mașinii pe locurile de parcare publice administrate de primărie este gratuită.
De asemenea, în cazul în care mașina are nevoie de alimentare cu benzinărie, utilizatorul poate alimenta carburant de tip efix 95 la orice stație Rompetrol fără să plătească nimic.
Pentru a utiliza noul serviciu, clienții trebuie să folosească aplicația mobilă Citylink disponibilă pentru Android și iPhone și să se înregistreze prin prezentarea unei copii scanate a permisului de conducere.
Citylink se alătură astfel și altor servicii de car-sharing prezente în București, printre care se numără Pony, BCR eGO și Spark.
Via Citylink
Cei care dețin astfel de firme speră ca, în faza următoare (cea neocomunistă), să se ajungă la „nu-ți mai cumpăra, bă, mașină, închiriază de la noi că ieși mai ieftin!”
Cum în comunism nu a mers faza cu proprietatea comună, nu va merge nici cu mașinile la comun.
La noi, românul vrea „beemveu” și „haudi”. Iar când închiriază o mașină are grijă să o forjeze, să-și bată joc de ea cât mai mult și s-o umple de gunoaie și noroi.
Suedezii astia care ne scuipa ca suntem comunisti, ca nu stim sa fim civilizati, ca nu suntem demni de UE, sunt mai comunisti decat Ceausescu. Sa nu uitam cine a sustinut regimul Khmerilor Rosii din Cambodgia.
Daca serviciul este mai ieftin decat cumpararea unei masini foarte bine, sa mearga inainte. Daca nu este convenabl o sa dispara, ce va doare?
Comunisti sunteti voi ca vreti interzicerea unei idei de afaceri care nu va incurca cu nimic...poate daca sunteti taximetristi, si atunci se cheama ca sunteti ipocriti.
Si ca sa va mai dau o veste buna deja a aparut leasing operational pentru persoane fizice, o alta forma de a folosi o masina fara a o cumpara. De fapt ce propunea volvo (nu statul suedez pe care il critica Adrian) era ceva similar cu asta.