Franţa este de departe cea mai importantă piaţă pentru Dacia, mai ales că Sandero este de câteva luni cel mai bine vândut model pentru persoane fizice din Hexagon.
Aceste performanţe se observă şi în raportul de vânzări pentru anul recent încheiat, care evidenţiază că producătorul român a comercializat 110.529 de unităţi.
Dacia a crescut astfel în Franţa cu 13.4%, după ce în 2015 reuşea să depăşească în premieră pragul psihologic de 100.000 de unităţi, iar cota de piaţă a ajuns la 5.48%. Creşterea înregistrată de Dacia este aproape triplă comparativ cu creşterea de 5.1% a pieţei franceze în ansamblu, care a ajuns la puţin peste două milioane de unităţi.
Dacia are toate motivele să fie optimistă cu privire la depăşirea acestor performanţe în 2017, în special datorită faptului că va lansa Sandero facelift şi Logan facelift în primele luni ale anului. "Reînnoirea gamei noastre este un succes şi ne-a permis să profităm de creşterea pieţei. Graţie produselor noastre şi mobilizării reţelei noastre comerciale avem în vedere un an 2017 şi mai bun", spune Philippe Buros, directorul comercial Renault pentru piaţa din Franţa.Între timp, Renault a înregistrat în Franţa o creştere de peste 20% şi a ajuns la 407.933 unităţi comercializate în 2016, astfel că Dacia are o cotă de aproximativ 20% din vânzările înregistrate la nivelul grupului.
Via InCont
E un semn ca saracia a inceput sa strabata intreaga Europă !
Dacă au crescut vânzările Dacia în Franța, ceea ce este foarte bine, nu înseamnă că mărcile scumpe se vând mai puțin, inclusiv la mâna a doua, diferența constă în ani, n-or fi de 10 ani, dar de 5 tot sunt, inclusiv A6. Zic și eu.
sarac esti tu,dar cu duhul.
Poate tu.....si nu poate ci sigur. Si cu duhul si la buzunar :)))