Un nou propulsor pentru Audi A3
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi pregateste un nou propulsor pentru versiunea de baza a modelului A3. Hatchback-ul va renunta la propulsorul de 1.6 litri in favoarea unui motor mai mic, de 1.4 litri supraalimentat, care dezvolta 125 de cai putere si un cuplu motor de 200 Nm (cu 10 cai si 45 de Nm mai mult decat vechea versiune).
Noul motor va putea propulsa A3-ul de la 0 la 100 km/h in 9.6 secunde, cu o secunda mai rapid decat vechea versiune. Viteza maxima cu care se poate lauda cea mai ieftina versiune A3 este de 202 km/h. La asemenea performante, A3 se poate lauda si cu un consum de 6.44 litri/100 km.
Strategia grupului Volkswagen este de a introduce mai multe propulsoare turbo in gama de motorizari a modelelor A3 si Golf, printre care un 1.8 TFSI si un 2.0 TFSI. Aceasta noua motorizare de1.4 litri va fi regasita si pe varianta Sportback.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
in plus nu trebe sa o folosesti daca n-ai nevoie
Eu am avut un ford Mondeo 1.8TD cu 180000 km la bord si nam avut nici o problema cu turbina!
si apoi de ce? nu un motor mai mic, taxe mai mici, asigurari mai mici, greutate mai mica= consum mai mic!!