Un nou motor TDI pe VW Polo: 1.2 litri de 75 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen se pregateste sa inlocuiasca motorul diesel de 1.6 litri si 75 de cai putere din gama lui Polo cu o unitate TDi de 1.2 litri care dezvolta aceeasi putere maxima.
Noua unitate a fost deja lansata pe pietele vest-europene, motorul urmand sa devina baza gamei unitatilor diesel din gama disponibila pentru Polo. Motorul TDI de 1.2 litri si 75 CP dispune de trei cilindri si este echipat cu filtru de particule. Conform producatorului german, unitatea de cilindree redusa resueste un consum mediu mixt ed 3.8 litri/100 km, emisiile de CO2 fiind limitate la 99 de grame per kilometru.
Dupa lansarea noului motor TDI de 1.2 litri, gama Volkswagen Polo va contine trei unitati diesel, celelalte doua fiind cea de 1.6 litri si 90 CP si cea de 1.6 litri si 105 CP.
via | VW
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Si poate mai vad si toti carcotasii ca TDI inseamna mai mult decat 1.9 -ul clasic care desi a fost un motor excelent a atras multe invidii in romanica.
Intr-adevar pretul va decide succesul motorului si cu siguranta va fi mai mare decat si al benzinarului si decat al concurentei.
Este bine ca acest nou motor continua politica de down size si are emisii reduse. Depinde de fiecare cam cati kilometri parcurge pe an si cata nevoie are de un motor economic ... La noi motorina nu este prea grozava (exista prea putine exceptii in sensul asta) si parca mai potrivit imi pare motorul in 4 cilindri pe benzina, 1.2 tsi de 105 cp. Dar, asa cum spuneam, fiecare alege motorizarea de care are mai multa nevoie.
Avand in vedere cilindreea redusa a noului motor, valoarea de cuplu de care e capabil un diesel si nivelul scazut de noxe, 1.2 tdi se inscrie in tendintele actuale.
Sunt detinator al mai multor masini ,Opel si VW ,printre care si bubruze cu 3 cilindrii,sincer sunt motoare fff bune si pot fi si nervoase daca stii cum sa le calci,sunt fiabile si consuma putin ...este atuul principal,este drept ca sunt mai galagioase si mai rup cate un tampon dar sincer nu am scos consumuri mici cu motoare de 4 cilindrii la aceeasi nr de cai ,am observat ca cele in 4 sunt mai joase in cuplu ca si cele in 3,daca nu erau fiabile nu le scoteau pe piata ..occidentalii respsecta clientii....apropo marci consacrate foloseau motoare in 3 gen ...SUBARU...oare de ce?sa auzim de bine.
2. Motorul vechi era pompe-duze, asta nou e common rail, asa ca in ciuda configuratiei dezechilibrate , datorita injectiei va avea mai putin vibratii
3. Motoarele de 1,2 nu sunt facute taind un cilindru. Numai unul care nu a studiat in viata lui macar o zi un motor poate sa afirme asa ceva.
4. Stirea e veche; productia a inceput in ianuarie la acest nou motor.
5. Risc sa spun ca va fi motorul cel mai vandut pe motorina la modelul acesta.
6. Nu e atractiv, dar e sanatos pentru emisiile grupului VAG si pentru politica actuala. Politica e la conducerea planetei si a industriei, nu ingineria. De asta lucrurile uneori par foarte strambe pentru oamenii obisnuiti.
Ai dracu romanii astia, stiu sa faca de toate pentru toti si chiar le fac destul de bine. Turbinele Garett produse in .ro sunt cotate destul de bine.