Un nou motor pentru Seat Ateca: SUV-ul primește o unitate pe benzină de 2.0 litri și 190 de cai putere și versiunea de echipare FR

de Daniel Popescu
Marti, 04.04.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Seat Ateca va fi disponibil și cu un motor TSI pe benzină de 2.0 litri și 190 de cai putere, iar SUV-ul spaniol a primit și o nouă versiune de echipare numită FR.

Prezentat oficial în urmă cu un an și disponibil pe piața din România din toamnă anului trecut, SEAT Ateca se bucură de succes pe plan mondial după ce a ajuns deja la peste 40.000 de clienți. Popularitatea SUV-ului determină constructorul spaniol să introducă unele noutăți interesante, iar cea mai importantă dintre ele vizează apariția unui nou motor pe benzină.

Astfel, pe lângă unitățile 1.0 TSI de 115 CP și 1.4 TSI de 150 CP, Seat Ateca este disponibil și cu un motor TSI cu capacitatea de 2.0 litri care generează 190 de cai putere. Fanii diesel vor avea în continuare la dispoziție unitatea TDI de 1.6 litri și 115 CP și motorul TDI de 2.0 litri disponibil cu 150 CP și 190 CP.

Urmareste Automarket
Pentru moment, Seat nu a oferit alte informații despre noul propulsor, însă a anunțat disponibilitatea în gama Ateca a unei noi versiuni de echipare.
Aceasta a primit numele FR (foto) și este foarte asemănătoare cu versiunea de echipare XCellence, cu unele deosebiri.

De exemplu, grila are un design diferit și este vopsită în negru lucios, luminile de ceață au primit o formă nouă, iar logo-ul FR este vizibil în partea frontală și pe spate. Bara de protecție spate este de asemenea ușor diferită, în timp ce jantele sunt de 19 inch. La interior se remarcă scaunele sport cu tapițerie Alcantara și pedalele din aluminiu, în timp ce logo-ul FR este vizibil inclusiv pe volanul sport îmbrăcat în piele.

"Ateca FR adaugă un nou nivel de entuziasm pentru primul nostru SUV. Manevrabilitatea agilă și precisă pe care o oferă Ateca este îmbunătățită cu un strop de dinamism și bună dispoziție la volanul versiunii de echipare FR", spune Matthias Rabe, vice-presedntele departamentului de cercetare și dezvoltare al Seat.

Via Seat 

Comentarii (4)

  • Îmi place din ce în ce mai mult. Interesant motorul pe benzina de 2l.
    4 2
  • Pare interesant motorul, intr-adevar, insa preturile de catalog sunt imense si pentru versiunile mai normale.

    Da, incepe la 17.300 de euro, insa in configurator daca selectezi 1.4 TSI de 150 cp si 4x4 sare de 23.000 in echiparea medie Style. Daca selectezi si DSG-ul in 6 trepte ajunge la aproape 25.000... Am pus de curiozitate niste optionale mai de 2017 si am ajuns la 29.000 ceea ce e imens pentru un suv Seat compact. Nici nu vreau sa ma gandesc ca o varianta full cu motorizarea din articol ajunge pe la 38.000...

    Repet, vorbim de o masina facuta in Europa nu adusa din Japonia, fiind vorba in acelasi timp de o marca mai aproape de volum-buget ca dotari-finisari-materiale spre deosebire de VW care se vrea de volum- superior (culmea ca in ultima vreme au cam aceleasi preturi).
    6 2
  • @andy - ai vazut tu o masina care sa fie prea ieftina pt ceea ce ofera? Trebuie sa te gandesti ca orice producator din vanzarea produsului catre clientul final isi scoate banii din investitii, salarii si cheltuieli, ca orice SRL pana la urma. Si, daca ai urmarit ultimile stiri, VW (Seat in cazul asta) nu castiga chiar atat de mult pe model vandut incat sa-i suspectezi ca au umflat preturile artificial. Mie, personal, Ateca imi pare o masina foarte bine echilibrata ca si pret, atata timp cat ti-o configurezi cu simt de raspundere si nu bifezi toate optionalele pe principiul "lasa ca o sa prinda bine candva". Atata timp cat ai posibilitatea s-o faci oricat de "cheala" si oricat de "full" nu poate fi decat un lucru bun. Orice masina nu-si mai justifica pretul atunci cand bifezi toate optionalele, intrand pe teritoriul clasei superioare. Un Duster full trece de pretul de pornire al unui Ateca, un Ateca full trece de de pretul de pornire al unui Q3 etc ...
    4 2
  • @Stefi

    aproape ca mi s-au umplut ochii de lacrimi cand am aflat ca "nu castiga chiar atat de mult pe model". Acu' numai mult de 2 ani se laudau cu cele mai mari investitii in R&D din automotive, salarii si prime de mureau "dusmanii" de ciuda. Acum nu castiga chiar atat de mult...

    eu zic sa le cumparam tablele cu pretul de lista si sa le lasam acolo un 15% peste, pentru o ciocolata. Sa ne mai umple o data de...maro.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru