Volkswagen T-Roc, cel mai mic SUV din gama constructorului german, a primit un nou motor diesel. În momentul lansării, T-Roc putea fi comandat doar cu unitatea diesel de 2.0 litri TDI de 150 de cai putere.
Acum, producătorul german introduce motorul de 1.6 litri TDI de 115 cai putere. Acesta este disponibil pe versiunile de echipare Base și Design și poate fi comandat exclusiv cu o cutie manuală cu șase trepte. Spre deosebire de varianta de 2.0 litri TDI, noul motor nu poate fi cuplat la un sistem de tracțiune integrală.
Volkswagen T-Roc echipat cu propulsorul diesel de 1.6 litri TDI a trecut prin noul ciclu de testare și omologare WLTP. Conform oficialilor germani, consumul mediu mixt pentru această variantă este de 4.4 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 se cifrează la 115 grame per kilometru.
În România, prețul de pornire pentru Volkswagen T-Roc echipat cu motorul de 1.6 litri TDI în varianta Base este de 19.789 de euro cu TVA. În standard, echiparea Base include, printre altele, aer condiționat cu reglare manuală, geamuri acționate electric, stopuri cu LED, lumini de zi cu LED și sistemul Autonomus Emergency Braking cu monitorizarea pietonilor. Pentru echiparea Design, clienții vor scoate din buzunar cel puțin 21.820 de euro.
Or fi diesel-uri de 1,6 mai puternice si mai fiabile de 10 ani pe piata, dar ptr. marea masa a cumparatorilor din Ro. altfel le suna in ureche vw...e nemtesc, vw...e nemtesc, .vw...sunt si eu cineva...
-Trebuie sa fi nebun sa vrei 1.6 dci cu 2 turbine. Iti dai seama cat costa intretinerea daca se strica una. Cu o turbina, un diesel de 1.6 in general nu trece de 135cp, si aia trasi de par. Consumul va fi mai mare, cu , cat motorul are mai multi cp.
Iar fiat scotea din 1.6 mai multi cp, deoarece erau alte norme de poluare in urma cu 10 ani. Si vb scotea din 1.9tdi 160cp, dar era euro 3.
Stăm încă cu motorină şi stick datorită influenţei nefaste ale VAG în Europa iar în SUA fac numai automate iar în China vor produce electrice. Mda.
iar motorina s-a cumparat fiindca suntem needucati si zgarciti. vw si restul doar au profitat. pe mine nu m-a prostit nimeni cu diesel.
"stam cu motorina" - pai unii fac 200.000 km in 3 ani, ce ai vrea sa ia? aia isi scot banii. cei ce iau motorina sa fac 10k pe an logica ca nu, dar li se pare lor ca e la moda. dar vorbesti cu pacat, ca daca te uiti, in ultimul an in europa trendul e exact pe dos, s-a inversat trendul, lumea ia mai multe benzinare.
Toyota hibride NU AU CONCURENŢĂ pentru că germanii IDIOŢI îi interesează DOAR profit şi pe ego, imagine.
Şi de aceea la hibride sunt preţurile mari, deşi în marile metropole lumea le cumpără, vezi Toyota hibride, pentru că lipseşte CONCURENŢA !!
Asta mă doare.
Vezi Skoda vision X foarte foarte interesantă, foarte foarte frumoasă, dar doar concept aka bla bla bla
Grupu VAG atât ştie bla bla bla şi tehnologie veche. Pentru Europa.
Pentru SUA şi China da, au soluţii, pentru că acolo e concurenţă !!!!
Asta urăsc eu, sunt pe continent cu germanii care tratează clientul european ca la cwru vacii.