Un nou Golf: GT Sport
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Golf 5 refuza sa iasa la pensie. Chiar daca actuala generatie a iubitului si longevivului Golf nu a stralucit, toti iubitorii marcii asteptand deja urmatoarea generatie, Volkswagen continua sa scoata versiuni performante destinate iubitorilor Golf-urilor dopate. Aceasta este si cazul noului Golf GT Sport.
Este vorba de o combinatie reusita intre un Golf GT si un Golf Sport, noua versiune urmand sa le inlocuiasca in showroom-uri pe cele doua anterioare incepand cu aceasta vara. Printre particularitatile estetice ale noului GT Sport se numara grila frontala vospita in negru si designul anterior al lui Golf GT, logo-urile GT Sport, jantele ClassicXs de 17 inch, proiectoarele cu aprindere automata gandite special pentru aceasta noua varianta, suprafetele vitrate fumurii sau tevile duble de esapament cromate preluate de pe fratii nervosi GTi si R32.
Interiorul este si el imbunatatit in comparatie cu versiunile Golf de serie, dispunand in echiparea standard de volan, levier si frana de mana acoperite in piele, senzor de ploaie, climatizare automata, geamuri electrice, scaune sport, sistem audio CD, sase airbag-uri, ABS si ASP.
Sub capota, cei care isi doresc un Golf GT Sport pot opta pentru doua motoare: 1.4 TSi pe benzina si 2.0 TDi de 140 si 170 CP.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ba dupa francezi , ba dupa japonezi.....
Numai ca nu au nici clasa francezilor , nici tehnologia nippona. In rest , toate bune.......
Numai bine va doresc
Baietas, oricum acestea doua au aparut cu mult dupa Golf 5, deci nu stiu cine pe cine a copiat.
Iar asemanarea cu japonezele....poate fostul Passat seamana cu Avensis, dar iarasi intereseaza-te cand a aparut fiecare model ca sa vezi cine pe cine a copiat.
Dar atunci cand strugurii sunt acri...emult mai usor sa-ti compari Trabantul din fata maghernitei cu un C1 decat cu un Golf
:)))))))
In ceea ce priveste "niponele",ai dat dovada clara ca te-ncalti cu fesu' si te-nvelesti cu cana'..!Din totdeauna,'niponii' au preferat sa copieze modele europene mai mult sau mai putin consacrate..!E o veche practica asiatica,doar la cateva modele mai de actualitate au facut exceptii dar in general sunt niste 'clone' a masinilor europene.Si poti vedea zilnic pe strada asa ceva..!Dar tu probabil ca inca esti plin de muci si julit in genunchi,deci nu vom fi asa aspri cu tine.Hai fugi la mami sa-ti sterga nasucu,ca iti intra in guritza..!
Poate ai vrut sa spui fiabilitate. Dar stii de ce sunt fiabile? Pt. ca au o elecronica din evul mediu, inca mai lucreaza cu tranzistoare. Deci cum e cu tehnologia nipona?
Nu-mi place masina! Pentru ca GT-ul simplu e nasol de nasol. Turbina are un lag mare si livreaza puterea haotic si vulgar. GT Sport...ce au schimbat? au umblat un pic la aspect si finisari interioare? Clar va fi mai scump decat GT simplu, dar cred cu aceeasi motorizare. Nu va lasati incantati decat daca va place sa livreze puterea cu galme, ca un diesel.
pa copii!
Am citit toate parerile si m-am amuzat pe aici, am zambit amar pe acolo si la final am spus ca poate este bine sa spun si eu ceva despre aceste masini.
Cum sunt un lucrator in domeniu ( de peste 25 ani ) si prin mainile mele au trecut cateva zecisau sute de mii de masini pot sa conchid ca:
- fiecare masina are punctele ei tari si pe cele slabe.
- fiecare fabricant va copia de la concurenta ceva daca vedea ca acestora le merge bine cu un anumit model.
- furtul de tehnologie sau design in domeniul auto este o problema veche de cand a aparut masina.
Acum sa incerc sa detaliez putin si sa ma fac inteles de toata lumea.
Germanii sunt recunoscuti pentru robustetea masinilor, francezii si italienii pentru frumusetea lor.
In ultimul timp ( adica ultimii 20 ani ) au inceput sa lucreze la frumusete si nemtii - sa nu uitam problemele pe care le aveau nemtii acum ceva timp cand monopolul Broscutei care a adus VW in prag de faliment. Si sa nu-mi spuneti ca Broscuta era o masina frumoasa. Era ieftina si robusta. Masina omului sarac.De atunci au inteles si nemtii care este problema cu design-ul. Si au inceput sa se miste.
Daca cineva doreste o masina buna atunci sa combine O CAROSERIE ITALIANA + UN MOTOR NEMTESC + UN INTERIOR FRENTUZESC si asa va obtine masina de vis.
Asta daca vorbim de producatorii de pe vechiul continent.
O sa spuneti ca francezii nu sunt cei mai tari la interioare si aranjamente de masini. Sunt cei mai futurishti. Priviti Renault 11, Peugeot 205, Citroen ( oricare varianta )- ei mereu au prezentat interiorul masinii ca pe ceva iesit din comun. De mult timp francezii fac ceva extra la interior ca este punctul lor forte.
Cam atat despre masini. Cat despre cei care spun ca au avut si au facut, imi rezerv dreptul sa le spun sa-si mai tina parerile in cap si mucii in batista.Ei sunt utilizatori si nu cei care intretin masinile. Legat de faptul ca sunt super DESTEPATI, le stiu pe toate si-si dau cu parerea in stanga si dreapta, ca se pricep si de fapt nu stiu nimic, ar fi cazul sa-i intrebe pe cei care le intretin si repara.
Oare acesti "filozofi/filfizoni" stiu ce trebuie sa faca un mecanic ca sa schimbe cureaua de distributie la un VW, BMW, Porsche sau alte masini? La unele modele trebuie sa dai motorul jos ca sa ai acces la cureaua de distributie.
Pt un mecanic, masina cea mai buna este aceea care este gandita astfel incat sa poti sa lucrezi la toate piesele si sa nu dai jos nimic de pe ea.
Este o chestie ideala si nu cred ca se va realiza.
Dupa acest discurs ( poate inutil ) cred ca este cazul sa se gandeasca fiecare la ce-i permite buzunarul si sa-si cumpere ceea ce isi doreste si isi permite. Fiecare primeste atat cat da.
Va urez o zi buna si invatati sa respectati si "parerile" interlocutorilor dvs. Fiecare are dreptul sa aibe o parere si suntem obligati sa-i acceptam parerea ( buna sau rea )
Sunt enervanti mai ales fanii vw, judeca grosier. Masinile germane sunt excelente, e adevarat, dar referindu-ne la BMW, Mercedes si Porche. Si chiar si ele au mai dat rateuri. VW are o politica de marketing extraordinara, fiecare miscare a lor, fiecare restilizare a modelelor este amplificata la maximum. Si apropo de design vw, de ceva ani nu fac altceva decat face-lifturi la modelele lor! Priviti prin comparatie Opelul, tot germani, dar care au luat in serios problema designului.
Eu zic sa mergeti cu un Golf V inainte sa comentati asa de el !!
pt. cei care cred ca numai nemtii fac masini, multa muie! iar pt. cei care cred ca o masina inseamna si altceva(stil, eleganta,rafinament),toata aprecierea noastra, de la ZARAZA!
bune masini la nemti, dar conteaza stilul!!!!!!!!!
Am avut un Peugeot 206 2.0 Hdi (bine ca l-am vandut !!!) care semana cu o blonda - frumos si prost !
cel diesel (170 cp) 24300 euro.aproape cat gti-ul.
volkswagen golf 1 a aparut prima data in 1974... si inca le mai vezi pe strada. zi-mi tu " alale" ce masina din categoria golfului are vechimea asta? iar tu zici ca motorul de pe golf nu duce mult?! esti cam gogoasa la istorie.
intr-un showroom din amsterdam shade la loc de cinste un golf 2 cu 644000 km la bord...iar tu zici k motoru nu duce mult?!
voi cati km credeti ca au la bord masinile astea din anii 80-90 ce circula la noi in tara? 100.000 km cum zic cei care le vand? hai sa fim seriosi.. eu am matiz din 2002 si am 230.000 km reali. si nu fac taxi. iar cand vad in ziare ca majoritatea la masinilor din '99-2001 care se vand sh scrie un kilometraj intre 40-80.000 km ma bufneste rasul.. ok. mai sunt si exceptii de masini ingrijite.. hai sa zicem ca 20%.. dar toate.. hehe..sa nu mai discutam de dubitze.. aici e un bar unde se aduna soferii de marfa .. majoritatea pe 3.5 tone.. putini sunt cei care au sub 1.000.000 km.. asa ca ce facem? lasam oamenii sa creada povesti cu zane ca cand se duc in targ si isi cumpara masina cu 60.000 km, impecabila, adusa de 3 zile din germania...??? precis.. poate 260.000..
asa ca motoarele rezista, nu-i bai..
Masina merge brici! Nu am ce sa-i reprosez!
Foarte multi au strambat din nas cand le-am zis ca am 1.4 cmc cu 170 cp, asta pana sa-i "dau" o tura cu bestia in blana de oaie.......
Restul nu mai conteaza..........