BMW și artistul american Jeff Koons au colaborat pentru prima oară în 2010, la un Art Car. Este vorba despre un BMW M3 GT2 care a participat la legendara cursă de 24 de ore de la Le Mans. Acum, constructorul bavarez și Koons și-au unit din nou forțele.
De această dată pentru o ediție specială a modelului M850i xDrive Gran Coupe. Denumită oficial THE 8 X JEFF KOONS, aceasta va fi replicată în doar 99 de exemplare, la nivel global. Mai mult decât atât, mașina va putea fi comandată și în România, desigur, în limita celor 99 de unități.
Noul BMW Seria 8 X Jeff Koons are un exterior finisat în 11 nuanțe diferite, iar tema propusă de artist combină elemente de pop-art cu figuri geometrice. Aplicarea întregii grafici durează 285 de ore, tocmai de aceea pot fi "pictate" doar 2 exemplare în fiecare săptămână.
Ediția specială va fi asamblată la uzina BMW din Dingolfing, dar elementele exterioare (din plastic) vopsite vor veni de la fabrica pe care bavarezii o au în Landshut.
Pentru interiorul noului THE 8 X JEFF KOONS, constructorul din Munchen a pregătit o tapițerie, din piele, în două culori: albastru și roșu.
Nu lipsește o plăcuță specială care conține semnătura artistului american.Inițial, un exemplar, semnat de Jeff Koons, va fi expus în centrul Rockefeller Plaza din New York. Apoi, mașina va fi vândută la licitația organizată de casa Christie's, în 4 aprilie. Întreaga sumă obținută, din vânzarea acestui exemplar special, va fi donată în scopuri caritabile.
Apoi, noul Seria 8 X Jeff Koons va fi prezentat la diverse evenimente, de pe mai multe continente, inclusiv la celebrul Festival al Vitezei de la Goodwood.
via BMW
https://en.wikipedia.org/wiki/Rabbit_(Koons)
...Care puțini știu c-a fost o vreme însurat cu ”angelica” Cicciolina. :-P
Promovată și ea în politică exact ca nuca-n perete, deși unii văd normală asocierea bagaboantelor cu parlamentele.
Anti-arta kitschoasă vândută întru degradarea programată a spiritului e o temă inepuizabilă, dar mă tem că s-o-nsera (și colegul @dan_grc s-ar supăra) dacă aș aprofunda.
Și oricum nu doar BMW apelează la pseudo-ersonalități pentru reclamă = sufletul profitului.
P.S. @Mircea_Badea: Ce are bre sula cu prefectura? Adică taycanul înzăpezit cu beamveul măzgălit.
Ei știu de ce si pentru cine fac chestia asta, arta este subiectiva.