Volkswagen a anunţat că unul dintre muncitorii săi de la fabrica din Kassel, Germania, a încetat din viaţă în urma unui accident de muncă survenit în momentul în care acesta monta unul dintre roboţii însărcinaţi cu ridicarea şi manevrarea unor componente auto pe o linie de producţie a motoarelor electrice.
Comnform comunicatului oferit de Volkswagen, muncitorul de 21 de ani făcea parte dintr-o echipă de doi oameni care avea rolul de a monta şi de a pune în funcţiune respectivul robot. Deşi circumstanţele accidentului sunt încă neclare, se ştie că robotul l-a agăţat pe muncitorul german şi l-a strivit de o placă din metal. Nu e cunoaşte motivul pentru care tânărul de 21 de ani se afla în imediata apropiere a robotului când acesta funcţiona, însă presa germană citează surse interne Volkswagen susţinând că accidentul a avut loc din cauza unei erori umane.
Procurorii germani au demarat deja o anchetă pentru a analiza posibilitatea punerii sub acuzare a eventualilor vinovaţi.
Fabrica Volkswagen din Kassel este principala uzină de producţie a transmisiilor mărcii, volumul de livrare fiind de circa 4 milioane de cutii automate şi manuale pe an.
Situl german de producţie are şi zone de presare şi asamblare a subansamblelor de caroserie şi a unor părţi din sistemele de evacuare.
De remarcat ca echipa instala roborul respectiv, si nu era in timpul productiei. Probabil era in faza de testare, iar o eroare umana se poate produce oricand. Dumenzeu sa-l odihneasca. Pacat de tineretile lui.
@stupidov, ca de obicei, esti un dobitoc sinistru. Dar asta nu mai e o surpriza pentru nimeni. Iar astialalti care simtiti nevoia sa faceti misto de asa ceva, tineti minte ca exista o balanta in lumea asta, si o nota de plata pentru tot. Scrie chiar si in Biblie, dar deh, cine sa se mai osteneasca cu asa ceva? Avem smartfoane, gugal si manele iar noi suntem cei mai beton. Pana in ziua in care se intampla ceva si iti dai seama ce paduche esti. Din pacate de multe ori e prea tarziu.
am asistat la accidentul unui coleg mai in varsta cu care dadusem noroc cu 5 minute inainte. Cei de pe Salvare aproape ca nu au putut sa se apropie de el. Asistenta a vomat in secunda 2. A stat aproape 6 luni in aparate si debransat de familie.
In jargon, "caz special" s-ar fi numit daca ar fi scapat . Acelasi tip de incident l-am avut si eu cu o vara inainte. De 2 ori. Fara urmari.
si intr-un caz si in altul carticica despre care se face vorbire a cantarit fix ZERO.
deci lasa...unii stiu exact cum e sa treci pe langa moarte.
Te bagi in subiectul cu marcile si omoratul ca musca in cacao.
Japonezele detin acest podium la rechemari si la probleme 'din fabricatie' din care au murit oameni.
Hai baga unghia in gat si mai fa-ne sa radem :))
De masini nemtesti din "clubul premium" in care ploua ce parere aveti.
Sa dai in jur de 80000 pe o masina in care plaua, o adevarata minune tehnologica. Si nu vorbesc din auzite. Saptamana trecuta am avut in service 2 bucati. De problemele electrice nu mai vorbesc. Nu spun marca dar cablajele, cutiile automate si inca cateva componente se fac in romania.
Bai Sherlock,tare smecher te mai crezi ca ai aflat identitatea cuiva.in plus,nu prea am inteles ce ai vrut sa subliniezi prin ideea ta.
Un articol ce a adunat cele mai tampite comentarii de cand exista Automarket
Şi "GM" (pun ghilimelele de rigoare, că altfel nu se poate) a omorât oameni! Pe ei de ce nu i-ai "atacat" ? Ba încă satrapii din Renaissance Center au omorât mărci, fabrici, tradiţii şi amintirea unor creatori şi lideri deosebiţi (care au scris, cu sudoare sfântă, numele şi renumele GM). Noroc că mai există oameni cu suflet, anume cei care organizează expoziţii şi parade cu maşini clasice (la care, ce să vezi? nu figurează nicio "japană", fir-ar mama ei de omisiune!).