Un motor mai mare pentru Volkswagen Polo GTI: subcompacta va prelua unitatea de 2.0 litri și 230 CP de la precedentul Golf GTI

de Daniel Popescu
Vineri, 21.04.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Volkswagen Polo GTI va renunța la motorul TSI de 1.8 litri în favoarea unui propulsor de 2.0 litri și 230 de cai putere utilizat de precedentul Golf GTI.

Noua generație Volkswagen Polo va fi lansată spre finalul acestui an și va fi acompaniată de o nouă versiune Polo GTI, iar constructorul german a dezvăluit o primă informație legată de propulsie.

Astfel, Polo GTI va renunța la unitatea actuala TSI de 1.8 litri care dezvoltă 192 de cai putere în favoarea unui motor TSI de 2.0 litri și 230 de cai putere care a fost disponibil pe precedentul Golf GTI. Creșterea de peste 30 de cai putere este destul de semnificativă și îi va permite compactei sportive să scadă timpul de accelerație de la 0 la 100 km/h la mai puțin de 6 secunde, comparativ cu cele 6.7 secunde necesare actualului facelift.

Urmareste Automarket
Potrivit publicației Auto Express, noul Polo GTI nu va beneficia de schimbări radicale de design, însă suspensiile sport vor fi ceva mai coborâte, în timp ce jantele vor fi mai mari, iar barele de protecție vor avea un design mai agresiv comparativ cu varianta tradițională a lui Polo.

Noul Polo GTI va fi dezvoltat pe platforma MQB A0, iar motorul TSI de 2.0 litri va fi preluat cel mai probabil și de Seat Ibiza Cupra.

Via Auto Express

Comentarii (4)

  • hazard
    "potrivit Auto Express" ati luat si greselile lor... Precedentul golf GTI avea varianta de 220cp si 230cp cu performance package.
    7 1
  • off topic: ar putea mazda 6 sa primeasca un facelift in fiecare an, tot va fi inclus in autovot
    8 1
  • cupra e cea mai tare!
    3 1
  • Vai vai vai! Mizerabilii astia se la VW cresc cilindreea cand toata lumea o reduce. Pun ditamai motorul pe o masinuta ca Polo, in timp ce pretiosii de la Ford au anuntat un Fiesta ST cu 3 cilindri si 1,5 litri.
    Vai vai vai!

    Haters!
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru