Pare extrem de greu să atingi un milion de kilometri parcurşi în maşină. Sunt puţine automobile care se pot lăuda cu această performanţă. Pare imposibil atunci să atingi acest număr de kilometri cu o limuzină de talia lui Maybach 62.
Şi totuşi se poate. O dovedeşte Josef Weikinger, proprietarul primei companii de panouri solari din Europa, un adevărat om de afaceri din Lichtenstein, care şi-a cumpărat în 2004 un Maybach 62. Se pare că proprietarul a fost atât de îndrăgostit de maşina lui, încât nu s-a mai dezlipit de pe bancheta din spate.
Din 2004 şi până în septembrie 2009, şoferul lui Weikinger a parcurs nu mai puţin de un milion de kilometri. Proprietarul a continuat să folosească limuzina chiar şi după ce odometrul s-a oprit la 999.999, ceea ce înseamnă că Maybach-ul 62 a mai adunat câţiva kilometri până când a fost vândut.
Weikinger s-a despărţit de maşina sa în August 2013 şi a vrut să fie fidel mărcii. Din păcate, brandul german de lux, subsidiar al celor de la Mercedes, a fost desfiinţat. Omul de afaceri a fost nevoit să îşi aleagă o altă limuzină şi a apelat la actualul BMW 760Li.
Chiar dacă vorbim despre un model de lux, nu înseamnă că proprietarul a fost ferit de incidente mecanice de-a lungul celor un milion de kilometri. La aproximativ 600.000 de kilometri, Weikinger a fost nevoit să schimbe motorul. La numai câteva luni după şi probabil alţi câţiva zeci de mii de kilometri, Maybach-ul a primit şi o nouă transmisie, o nouă suspensie şi mai multe reparaţii la sistemul electric.
Poate doar dc I-l schimba cu japca cu cate unul nou la fiecare revizie baietii din München.
Exista si un Logan MCV 1.5dci 85cp cu aproape 800.000km si nu o avut nici o problema cu injectoarele sau turbo, nici vorba de inlocuit motor.
Si mai interesant este faptul ca habarnistul asta de om de afaceri s-a orientat tot spre ceva german si nefiabil.Oare nu a auzit de limuzinele japo?Se pare ca nu e cunoscator!
Ms. Daca imi platesti si impoztul anual chiar ca esti de treaba :))
Vand cadou cu plata in rate?