Un consortiu suedez este interesat de marca Volvo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Consortiul suedez Jakob AB s-a declarat interesat de achizitia marcii suedeze Volvo. Potrivit oficialilor companiei nordice, acestia au reusit sa stranga suficient capital incat sa achizitioneze marca Volvo de la Ford inaintea incheierii trazactiei pentru marcile Opel si Saab. Dupa cum stiti, oficialii Ford au declarat ca asteapta ca GM sa vanda marcile Opel si Saab ca sa poata cauta un potential investitor pentru Volvo.
Suedezii de la Jakob AG reprezinta sindicatul inginerilor de la Volvo, si ar putea fi cea mai buna solutie pentru marca detinuta momentan de catre americanii de la Ford. Desi anumite voci anuntau implicarea Volvo Trucks in acest consortiu, oficialii producatorului de camioane au declarat ca nu se vor implica in productia de automobile alaturi de marca cu care impart numele. Producatorii chinezi de automobile ar putea fi exclusi complet din licitatia pentru Volvo, deoarece oficialii marcilor europene de automobile care sunt de vanzare au declarat ca nu doresc un investitor din China.
Via | JustAuto(inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. (19.11)
-
BYD a anunțat oficial că a atins borna de 10 milioane de mașini electrificate produse la aproape 30 de ani de la înființare și la aproape 20 de ani de la debutul primului său model. Marca chineză este lider al pieței de mașini electrificate la nivel mondial. (19.11)
-
Compania chineză Xiaomi a anunțat că a livrat peste 100.000 de unități ale primului său model electric SU7. Aceștia au anunțat că doresc să ajungă la 130.000 de unități livrate. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
Daca Ford nu a putut face profitabil Volvo, chiar credeti ca acest consortiu o sa reuseasca?
2. Ford nu a prea investit bani la VOLVO pt ca supt toate sistemele inventate de suedezi din 99 incoace.
3.Chiar daca ar vrea sa investeasca de acum in aceasta marca (pentru ca o marca auto are permanent nevoie de investitii f mari) nu ar mai avea de unde, de aceea si conceptia cu piatra de gatul gigantului american, care nu e f bogat momentan.
VOLVO. for life !
Pe langa un aspect national si de loialitate fata de propria companie mai este si aspectul politic. Chinezii nu sunt doriti in Europa nici macar ca simpli investitori. Le-as fi preferat totusi argintii decat stifturile de masini care (din pacate) vor apare pe pietele europene.