Esential
305 | km/h este viteza maxima a modelului Audi R8 tunat de PPI. |
460 | de cai putere dezvolta acum motorul lui R8, modificat de PPI. |
19 | inch este diamterul jantelor din magneziu folosite de PPI pentru tuningul lui R8. |
305 | km/h este viteza maxima a modelului Audi R8 tunat de PPI. |
460 | de cai putere dezvolta acum motorul lui R8, modificat de PPI. |
19 | inch este diamterul jantelor din magneziu folosite de PPI pentru tuningul lui R8. |
Supercarul Audi R8 se bucura de tot mai multa atentie din partea designerilor si a caselor de tuning. Dupa ce ieri v-am povestit despre R8-ul pregatit de celebrul Tony Chi, scos la licitatie pentru 160.000 de dolari, revenim astazi cu un alt exemplar german modificat. De aceasta data vorbim despre o casa germana cu experienta in domeniul tuningului, PPi Automotive Design, care si-a dezvaluit creatia in cadrul Salonului Auto de la Essen.
Pentru a se asigura de performanta accesoriilor din fibra de carbon, montate pe R8, PPI s-a folosit de un tunel de vant unde a testat din noua aerodinamica masinii. Exteriorul a primit o nota personalizata si multumita jantelor de 19 inch din magneziu care imbunatatesc si manevrabilitatea.
La interior, tunerii germani au adaugat doar cateva insertii din fibra de carbon, acelasi material fiind folosit si pentru volanul ergonomic creat special de PPI.
Diferentele se simt si sub capota unde mecanicii germani au inlocuit sistemul de evacuare si acceleratia.
Kitul, botezat Stage1, creste putere motorului de la 420 la 460 de cai si cuplul de la 430 la 465 Nm. Performantele coupe-ului cresc si ele: 0-100 km/h in 4.4 secunde si o viteza maxima de 305 km/h.Multumita noului sistem de evacuare si a tevilor de esapament, supercarul a capatat si o nota distincta in ceea ce priveste sunetul motorului, care este mai agresiv la turatii mici.
Comentarii (2)