Un Audi R8 facut scrum
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un Audi R8 a sfarsit tragic, fiind carbonizat aproape in intregime din cauza unor scurgeri necontrolate de carburant.
La rubrica "Accidente exotice" revenim cu stiri proaspete. De aceasta data vestile triste vin din partea celor de la Audi, "vedeta" stirii de astazi fiind un model R8 care a sfarsit carbonizat.
Din fericire nimeni nu a fost rannit in urma accidentului, constructorul din Ingolstadt anuntand ca era vorba despre un prototip si nu o versiune de productie.
Cauzele accidentului au ramas inca neclare insa se presupune ca R8-ul a luat foc in urma unor scurgeri necontrolate de carburant. Imaginile sunt mai mult decat edificatoare.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Accidente exotice
-
Unul din cele 275 de exemplare ale lui Mercedes-AMG One a fost distrus de flăcări pe o șosea din Marea Britanie. Exemplarul era transportat într-o remorcă, însă nu se cunoaște cauza incendiului. (22.05)
-
Unde dintre șicanele celebre ale circuitului de la Le Mans a mai făcut o victimă. Este vorba despre un exemplar Ferrari 250 SWB Breadvan, evaluat la 30 de milioane de dolari. Din fericire, pilotul a scăpat teafăr. (09.07)
-
O Tesla Model Y a fost implicată într-un accident de circulație în timp ce rula semi-autonom. Cealaltă mașina era o autospecială de poliție. (18.03)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Bravo, "fanule". Esti un adevarat iubitor de automobile. Imi pare doar rau ca cei ca tine afecteaza, indirect, renumele unei firme demne de tot respectul, la fel cum cateva bande de idioti au transformat mersul pe stadion la un meci de fotbal lintr-un eveniment la fel de linistit ca o plimbare prin Bagdad.
Nu sunt nici fan Logan, nu sunt nici anti Audi, doar sunt curios pentru ce anume ridicati intr-atat in slavi Audi?!
@Tibi: te invit la un drive-test cu Audi B5 si B6 si discutam dupa
sry!! :)
fan BMW, vino la iarna cu tractiunea ta spate si vin eu cu quattro sa-ti arat de ce NU o sa-ti mai cumperi bmw
Dar cu toate astea mi se pare foarte supra-apreciata. Si pe langa asta nu-mi place ca design-ul exterior se aseamana foarte tare de la un model la altul, cel putin din fata.
Personal ma gandesc la un BMW Seria 5.... Asta ca sa lamuresc ce preferinte am momentan.
legat de foc, si astra h au cam ars la inceput ...
asta e, doar nu numai olcitul sa sufere de boala auto aprinderii :)
Chestia asta e vrajeala! sigur s-a intamplat altceva!
Cel mai bun motor , la categoria lui , este Toyota Prius ! Iar amaritii astia de comunisti nemti , vazind ca nu le iese un motor ca lumea , s-au aliat ce PSG ! Motoare ! Masini !
Ori ai japoneza ori mai incerci...........
Mai eu tre' sa reiterez monumentalitatea- explicatica: "scurgerile controlate sint cele care urmeaza traseul normal al benzinei prin conducte spre motor". Adica: traseul normal al unui circuit de alimentare cu simpaticul de carburant se face deobicei prin conducte, dar scurgerile sunt normale daca ele(ale drackului), urmeaza cumintzi traseul de carburant care bantuie legal prin conducte. Sunt PILAF !! N-aveam de unde sa stiu asta. Ce mai, Shakespeare-ian. Mersi mult !!
urmeaza traseul prin conducte
OK, incepem:
-designul; Audi a avut intotdeauna masini placute ochiului, inca din anii '80. Pe atunci, BMW-urile aratau oribil, multe dintre ele (sa nu se supere iubitorii de BMW-uri, respect sincer aceste masini). Am pus pe primul loc designul, pentru ca este primul nostru contact (cel vizual) cu masina, inainte de a discuta de preturi, performante, caracteristici tehnice. Multi isi aleg masina dupa criterii economice (consum sau garantie sau pret, etc), altii dupa criterii ceva mai subiective (aspect, calitate, siguranta).
Spui ca designul e cam acelasi, de la A4 la A8 ? Cam asa este. Dar ce zici de Porsche 911 ? O excelenta masina, cu acelasi aspect, modificat putin cate putin, in doze mici.
-calitatea asamblarii. Audi a fost foarte bun dintotdeauna la acest capitol. Nu o spun doar eu, ci si articolele de specialitate din revistele auto, romanesti sau straine, unele vechi de 25 de ani.
-calitatea interiorului. Aici sunt cam subiectiv. Mi-a placut intotdeauna atat bordul, cat si volanul, la fel ergonomia comenzilor. La fel, calitatea materialelor folosite.
-dimensiuni, proportii. Audi a avut modele decente, bine proportionate, nici prea lungi, nici prea scurte, nici prea largi, ai inteles ideea (poate singurul model dupa care nu ma dau un vant este A2, cel cu caroserie de aluminiu si plafon de sticla).
-grila radiatorului din ultimii doi ani. Mi se pare perfectiunea intruchipata. Daca cea veche era banala, aceasta este superba.
-tehnologia. "Vorsprung durch Technik." Progres prin tehnologie. Tren de rulare, tinuta de drum, quattro, motoare. Motor Diesel care castiga cursa 24 h du Mans. Asta inseamna ca au si tehnicieni capabili, nu doar designeri, buni esteticieni.
-alte motive iti pot da chiar cei ce posteaza aici. Toti, absolut toti de pe forum care au condus un Audi au spus ca au fost incantati de el.
-in fine, ultimul motiv e important pentru mine si nerelevant pentru altii. Iubesc Audi pentru ca imi place, pur si simplu. Altii au orgasm la Porsche, altii la BMW, fiecare cu preferintele sale.
Cat despre germanice: sunt performante, in general, dar nu au calitatea celor japoneze. Au calitatea celor americane insa, dar platesti la greu pentru ceva extra performante.
Audi e in regula, dar nimic extraordinar. O masina de familie, placuta, comfortabila, cu performante acceptabile (iar volanul nu-mi place, prea subtire si de plastic - cel putin A4 condus de mine). Franele sunt bune dar pedala e moale (ABS e prea folosit). La curbe se inclina mult - suspensii moi, semn ca nu e masina de performanta.
Asa ca impartit si voi clasificarile in masini de familie (A4-8), sportive (S4-6), de performanta (RS4-6), si supercars (R8). Acum vedeti de ce Audi e companie de renume - are reprezentante toate categoriile. Mai nou au si Q7 - doar camioneta nu au inca :o)
Altfel comparatiile nu ajung nicaieri, iar unii tot la Logan se pare ca ajung...
Ps. SOFERII POSESORI de masinutze bune " NU MAI MERGETI PE CONTRASENS " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ca nu sunteti cu tancul si nici prea protejati nu sunteti in masinutza voastra cea scumpa :()()()()() si ramaneti fara ea cand intra batrana dacie in masinutza SCUMPA :))))