Lansat pe piață tocmai în anul 2005, Bugatti Veyron a oferit clienților săi multe variante de caroserie și versiuni speciale. Unele dintre ele adresate colecționarilor, altele adresate pasionaților de adrenalină. Cel mai scump automobil produs de Grupul VAG a devenit rapid un simbol, chiar dacă prețul său a depășit un milion de euro.
La 10 ani de la introducerea pe piață, cele 450 de exemplare au fost oficial epuizate. Ultimul exemplar va încheia o carieră de succes cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, programat să își deschidă porțile la începutul lunii martie. Ultimul exemplar ar putea fi varianta decapotabilă și de performanță Grand Sport Vitesse, personalizată special pentru a încheia ciclul de viață.
Wolfgang Durheimer, președintele Bugatti, a confirmat intențiile de a lansa ultimul exemplar al supercarului cu ocazia salonului elvețian. Mai mult, el a susținut că,pentru moment, nu va exista nici un urmaș al lui Veyron, motivând că este nevoie de timp pentru un nou supercar de talia lui Veyron.„Mulți dintre clienții noștri sunt colecționari de obiecte de artă. Iar ei știu că e nevoie de timp pentru a crea o operă de artă”. Același Durheimer a declarat că un succesor al lui Veyron va avea de înfruntat succesul actualei generații. „Un asemenea model trebuie să facă totul mai bine decât predecesorul său.”
really?
"Sa moara mata ca e ultuimul, sau de suparare ca nu vi le mai cumpara nici dracu' incercati ca disperatii sa le vindeti cum puteti, jurandu-va ca asta chiar e ultimul?