Ultimele rezultate EuroNCAP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Zilele trecute Automarket va prezentat rezultatele dezastruoase ale automobilului de familie Chrysler Voyager la testele de siguranta EuroNCAP. Astazi vom continua seria celor mai noi teste Euro NCAP si va vom prezenta rezultatele testului de siguranta pentru Volkswagen Eos, Chevrolet Captiva si Volvo C30.
Decapotabila germana a obtinut patru stele pentru protectia adultilor, patru stele pentru protectia copiilor si doar doua stele pentru protectia pietonilor. La impactul frontal manechinul a inregistrat maximum de puncte, insa structurile bordului au reprezentat un potential pericol pentru genunchii si femurul soferului. Eos a obtinut punctaj maxim si la testul lateral desi la impactul cu stalpul usa soferului s-a desprins.
Copii sunt in siguranta in noul Eos, rezultatele testelor confirmand siguranta oferita scaunului pentru copii. Airbagul pasagerului fata se poate dezactiva permitand amplasarea unui scaun special pentru copii. Pentru pietoni, Eos ofera o protectie buna singurul punct slab reprezentandu-l partea superioara a capotei care nu a obtinut nici un punct.
SUV-ulCaptiva s-a comportat si el acceptabil la testele NCAP obtinand patru stele pentru protectia adultilor, trei pentru protectia copiilor si doua pentru protectia pietonilor. La impactul frontal, ca si in cazul lui Eos, structurile bordului au reprezentat un pericol pentru genunchii si femurul soferului, dar si pentru cei ai pasagerului.
Desi airbagul cortina nu s-a deschis destul de prompt, Captiva a obtinut maximum de puncte la testul lateral. Airbagul pasagerului nu a putut fi dezactivat, de aceea utilizarea unui scaun pentru copii pe locurile din fata nu este recomandat. Sistemul de ancorare Isofix nu este bine marcat, lucru care a dus si el la un punctaj mic pentru protectia copiilor. Spoilerul fata a oferit protectie maxima pentru picioarele pietonilor, insa nu acelasi lucru il putem spune despre partea inferioara si superioara a capotei care nu au obtinut nici un punct.
Cum era de asteptat suedezii de la Volvo au obtinut rezultate foarte bune la aproape toate categoriile, exceptie facand protectia pietonilor unde nu a obtinut decat o singura stea; pentru protectia pasagerilor adulti C30 a obtinut cinci stele iar pentru cea a copiilor patru stele.
La impactul frontal volanul s-a deplasat in fata pentru a evita contactul cu soferul insa si la acest model structurile bordului au reprezentat un pericol pentru picioarele soferului. La testul lateral punctajul obtinut de manechin a fost maxim.La testele dinamice Volvo C30 a obtinut maximum de puncte pentru protectia copiilor in varsta de un an si jumatate. Airbagul pasagerului fata poate fi dezactivat pentru a permite amplasarea unui scaun pentru copii. Pietonii insa nu sunt ata de in siguranta precum pasagerii deoarece capota masinii nu a protejat deloc capul manechinului folosit la teste. doar spoilerul a reusit sa protejeze intr-o mica masura picioarele pietonilor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Mercedes-Benz este brand-ul cu cele mai multe rechemări în service din Europa, în 2024, potrivit unei noi statisticilor dezvăluite de site-ul car-recalls.eu. Pe primele 3 locuri sunt două mărci germane și una franceză. (28.01)
-
Euro NCAP a făcut un nou raport cu cele mai sigure mașini testate în 2024. Modelul care a fost desemnat cel mai bun performer a fost noua generație Mercedes-Benz Clasa E. (16.01)
-
Lamborghini a inițiat o campanie de rechemare pentru Revuelto. Campania vizează două exemplare ale modelului exotic care prezintă un risc de incendiu. (03.01)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (5)