Nissan GT-R se apropie de final de producție. Potrivit mai multor informații din presă, legendarul model de performanță al japonezilor ar urma să fie retras definitiv din producție în 2025. Până atunci, constructorul nipon a pregătit câteva actualizări, cel mai probabil ultimele aduse lui „Godzilla”.
Noutățile sunt disponibile numai pe piața din Japonia și se aplică versiunilor Premium Edition, T-Spec și Track Edition. În cazul lui Nissan GT-R Premium Edition, acesta primește acum un interior cu tapițerie vopsită în albastru. Astfel, scaunele, panourile portierelor, consola centrală și părțile superioare și inferioare ale volanului sunt acum vopsite în această culoare.
Pentru versiunile T-Spec și Track Edition, noutățile sunt ceva mai importante. Ambele versiuni primesc acum piese noi pentru motor, dezvoltate de Nismo și anterior văzute la Nismo Special Edition. Astfel, noile Nissan GT-R T-Spec și Track Edition primesc simeringuri noi pentru pistoane, biele noi și un arbore cotit nou, toate dezvoltate de divizia de performanță.
Rezultatul este un motor V6 de 3.8 litri care urcă mai rapid în turații și al cărui turbocompresor se învârte mai rapid. Bineînțeles, în buna tradiție a lui Nissan GT-R, fiecare motor este asamblat manual de către un inginer Takumi. Pe motor va fi montată și o plăcuță cu numele celui care l-a asamblat.
Nissan a deschis deja comenzile pentru noul GT-R în Japonia. Primele exemplare vor fi livrate începând din iunie. Modelul ar putea fi înlocuit până la finalul deceniului cu un nou model de performanță, dar care va fi electric.
via Nissan
Comentarii (0)