Ultimele 900 de exemplare Saab îşi caută clienţi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fanii Saab care credeau că au pierdut ocazia să cumpere unul dintre ultimele modele produse la Trollhattan mai au o şansă. 900 de exemplare produse de scandinavi şi abandonate în port vor fi retrimise către dealaeri pentru a fi scoase la vânzare.
300 dintre aceste unităţi vor merge la dealerii din SUA, care vor decide dacă este mai rentabil pentru ei să scoată la vânzare maşinile sau doar piesele. Restul de 600 de maşini vor fi trimise în loturi de câte 100 de copii către companii de închirieri auto, către dealeri sau către alţi exportatori.
Lista celor 900 de exemplare Saab recuperate din port include într-o proporţie destul de mare exemplare 9-3. Nu lipsesc însă nici 9-5 şi nici 9-4X, două modele de al căror succes suedezii nu au apucat să se bucure.
Potrivit unor surse oficiale, pe lista mai multor dealeri din SUA şi Europa se mai află modele Saab de vânzare, cu discount-uri de 30-40%.
via l motorauthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Oare chiar a reuşit să ne sensibilizeze drama mută, neputincioasă şi inevitabilă a acestui simbol-martir? Să ne mai mirăm de ce s-a “topit” SAAB? Răspunsul este exact acelaşi ca în cazul cine l-a omorât pe Ceaşcă: eu, tu, el, noi, voi, ei…tutti! Regretele, flămânde, ne vor devora mai târziu…
Vezi tu mah ca oamenii finuti conduc FIAT si Renault nu Opeluri reshapate. Noroc cu motoarele de la FIAT ca altfel si SAB se spoia in oala cu VAG la capitolu diesel. Nemtii si nordicii ( rupti la cap de la atata bere probabil ) nu sunt capabili sa faca diesel, SAB Volvo luau de la Francezi/Italieni si ce fac nemtii se strica si suna ca motoru de pe combina agricola.
Da oricum a dat faliment asa ca ce sa mai faci cu o carutza nemteasca cu alta sigla si aia moarta? HAHAHAHA
De fapt sa nascut din socialismul suedez si cand s-au trezit la realitate suedezi s-au lepadat de el.
Salariile exagearate au dus la faliment.
Fiecare Saab a fost vandut sub costul de productie si asta nu mergea la infinit.
http://losangeles.craigslist.org/search/cto?query=saab&srchType=T&minAsk=&maxAsk=2000
http://orangecounty.craigslist.org/search/cto?query=saab&srchType=T&minAsk=&maxAsk=2000
http://inlandempire.craigslist.org/search/cto?query=saab&srchType=T&minAsk=&maxAsk=2000