Întârzierea cu pregătirea și testarea modelelor înainte de WLTP a fost unul dintre factorii ce au determinat scăderea vânzărilor Bentley în 2018, un an deloc mulțumitor pentru britanici.
Ultimele date financiare au arătat că Bentley avea pierderi de aproape 140 de milioane de euro după primele 9 luni din 2018, iar reacțiile șefilor VW nu au întârziat să apară.
Cei mai importanți acționari, familiile Piech și Porsche, au trasat un ultimatum pentru Bentley. Constructorul britanic are cel mult doi ani să se redreseze și să obțină profit, altfel va suporta consecințele neîndeplinirii obiectivului.
Declarațiile apărute în presa germană nu au menționat, însă, și ce presupun eventualele consecințe pentru Bentley dacă nu ajunge la profit în 2 ani.
În primele 9 luni din 2018, vânzările Bentley la nivel global au scăzut cu 11%, la un total de 6.643 de unități, conform ultimelor date disponibile.
Via Automotive News
Ce înseamnă să plătești amenzi de 20 miliarde, înainte de Dieselgate, VW nu se uita la 140 milioane, erau bani de buzunar.
Nu inteleg de ce bagi Bugatti si Lamborghini la parti rele, amandoua marcile avand in 2017 cresteri semnificative ale profitului (record pentru Lamborghini) si crestere cu 100+% pentru Bugatti.
Pentru 2018 nu au fost publicate rezultatele dar avand in vedere lansarea lui Urus ma astept ca si 2018 sa fie un an record.
Iar esecul cu Phaeton este tocmai cel care a sustinut necesitatea unei marci de lux cu traditie, Bentley.
Degeaba Bugatti sau Bentley au avut nu stiu ce cresteri in nu stiu care ani. Pana au ajuns pe vanzari decente si sa scoata ceva bani, au fost ani si zeci de ani de pierderi in cadrul grupului cu privire la aceste branduri. Au rezistat si inca exista pt ca s-au incapatanat unii sa le mentina, chiar si pe pierdere.
Asadar, parerea mea este sa vorbim in cunostinta de cauza cand afirmam ceva.
daca real Brexit, evident.
Cifrele pe care ti le-am dat vin din raportul financiar al companiilor respective, care arata in ultimii 3 ani cresteri de profitabilitate.
Pentru 2018, daca ne luam dupa lansarile si cresterile de vanzari raportate, putem estima ca trendul crescator al profitabilitatii se va mentine.
Faptul ca marcile respective au fost cumparate pe pierdere si acum sunt pe profit (tot mai mare) mi se pare o poveste de succes, si nu un esec.
Acum ca motivele pentru cumpararea lor tin de un calcul economic rece sau de vanitatea unor oameni, asta este cancan.
Dar cat timp rezultatul este pozitiv nu poti spune ca decizia de cumparare a fost un esec.