Esential
2 | octombrie este data la care Dacia va dezvalui la Paris noul Logan MCV facelift! |
Standul Dacia de la Salonul Auto de la Paris va gazdui noul Logan MCV facelift. Versiunea restilizata a break-ului Dacia isi va face aparitia in showroom-uri la dupa evenimentul parizian.
Anuntul a fost facut de directorul general Dacia, Francois Fourmont, intr-un interviu acordat agentiei Mediafax. Fourmont a precizat ca Salonul Auto de la Paris este un eveniment important, motiv pentru care merita sa ne asteptam si alte surprize.
Presedintele Dacia a refuzat sa dea detalii daca Sandero Stepway va fi prezent, de asemenea, in standul romanesc al salonului international.
Logan MCV facelift nu prezinta mari surprize. Partea frontala este xeroxata, asa cum era de asteptat, dupa Logan sedan facelift, interiorul se anunta a fi la fel, singurele noutati fiind asteptate la partea posterioara. Vorbim, in primul rand, de bara din spate, care se anunta a fi usor modificata si vopsita in culoarea caroserie. In plus, catadioptri au fost inlocuiti si repozitionati.
Asteptam prezentarea oficiala de la Paris pentru a afla toate detaliile legate de faceliftul modelului Logan MCV.
Via | Mediafax
E drept ca anumite comenzi de la bord m-au scos din sarite cu neeficienta pozitiei lor, dar per total am fost placut surprins si multumit de prestatia acestei masini.
-pasagerii de tramvai/autobuz/maxi care fara carnet sau bani de Logan strimba din nas si asteapta in statie;
-"Hakkinen"-ii nascuti in Passat/Audi/BMW (nou sau sh) pe banda a treia, carora li se termina risul la service sau in primul pom.
Pe restul nu vad ce i-ar deranja o masina decenta, superspatioasa, ieftina si care se vinde in draci aici si in Europa.
Cei ce-si permit sa cumpere si sa intretina o masina mai buna nu se sinchisesc de subiectul Logan.Si nici nu fac spume impotriva lui.
Ultima fraza se refera la ei si nu implica posesia unui Logan.
daca e pana acolo golanul nu e kiar eftin ori la acelasi pret ori la o mica diferenta in plus ai ceva cu mult mai bun si rezonabil, e mai mult o mentalitate si o zgarcenie( altfel nu ii pot zice) romaneasca, mai ales k 80% is luate in leasing nu mai simti max 3000 in plus, da in fine, e clar k cel putin MCV p langa k nu e low-cost e scump
Dara pana sa ajung la aneratiile scoase de "Romanul", urat mi-e de astia care abereaza si vorbesc doar ca sa se afle in treaba.
Prost esti tu "Romanul",
1.rable iau aia care nu se pricep
2.Dacia nu are cost de intretinere mic (poate cat e in garantie) , pisele costa exorbitant comparativ cu pretul de achizitie al masinii.
3.Costuri de intretinere colosale (Ford, VW. Opel" sunt daca te duci la hoti la reprezentante cu lucrezi tu la Peugeot - pai ce sti tu de costuri de intretinere Ford, VW, daca tu lucrezi la Peugeot (parca poti compara Peugeot sau Renault cu germane sau japoneze)
4."problema e ca asa sunt toate straine pica piesele in draci" invata sa te exprimi mai baiatule si lasa-ne cu aberatiile tale
Toata stima...
P.S. Japan Rules...