UE inmoaie emisiile CO2
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Comisia Europeana este asteptata sa-si mai tempereze cerintele privind limitarea emisiilor de carbon incepand din 2012 la doar 120 g/km, pentru masinile produse in Europa. Surse neoficiale au declarat insa ca restrictia va fi fixata la numai 130 g/km, dar Comisia va incerca totusi sa atinga pragul de 120 g/km cu ajutorul unei utilizari pe scara larga a biocombustibilului sau a altor metode tehnologice.
In prezent industria europeana se situeaza in jurul pragului de 161g/km, cifra care depaseste cu mult legislatia, care prevede emisii de doar 140 g/km pana in 2008. Presedintii marilor constructori auto din Europa au reusit sa obtina acest compromis in urma plangerilor formulate. Chiar si cancelarul german, Angela Merkel, a considerat limita emisiilor o amenintare pentru industria auto, industrie care ofera un loc de munca pentru 12 milioane de oameni numai in Europa.
Un oficial european a declarat ca aceasta schimbare este menita sa "balanseze trei lucruri: schimbarea mediului, inovatia si industria competitiva.
Ma astept ca limita de 120 de g/km sa fie aprobata si producatorilor sa li se permita o cifra de 130 g/km". Uniunea Europeana va vota aprobarea noilor standarde miercuri, cand se va pune capat si lungilor dispute dintre reprezentantii sectorului auto si cei 27 de membri ai Comisiei, dispute care dureaza de doua saptamani.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
si daca iti statu' bani pe ele de ce nu?
sa dea Bunul Dumnezeu sa se treaca cat mai curand pe hibrizi sau orice numai sa mai respire si amarata asta de planeta.
Daca ai ghinionul sa mergi in spatele unui camion vechi sau vreo alta rabla fie ia romaneasca sau nu iti muta nasul putoarea care le iase pe tzeava de esapament
Ce fac celelalte CONTINENTE ? Nu se vede si nu se aude nimic despre acestia , adica Factorii de raspundere de pe celelalte continente .
Daca imi aduc o masina de pe continentul American care nu indepineste conditiile de poluare din UE , iar la ei va fii considerata super masina , ce se va intampla ? va fii recunoscuta , nu ? America este America . Tot in carca Europei sa stea, si sa foreze pentru OBEZII si ANALFABETII lor. EUROPA TREZESTETE !!!
Marca inregistrata.
Rezultate obtinute:
Profit net :100% la pretul actual al benzinei
Reduce consumul de carburant (7-14%)
Mareste performanta motorului
Mareste cifra octanica(0.4-1.5%)
Mareste nr. de cai putere(3.5%)
Reduce zgomotul motorului
Elimina depunerea de calamina
Elimina depunerea funinginei pe bujii
Reduce noxele din evacuare(50-80%)
Reduce uzura motorului
Lubrefiere mai buna a motorului (preia rolul plumbului)
Mareste randamentul arderii.