Taxele vamale pentru mașinile electrice produse în China ar putea fi în curând eliminate. Uniunea Europeană și China tocmai au început o rundă de negocieri pentru a găsi o cale de mijloc care să înlocuiască taxele vamale dezavantajoase din perspectiva guvernului chinez.
Potrivit unui purtător de cuvânt al Comisiei Europene, organul executiv al Uniunii Europene, ambele tabere au pe masă soluția de a implementa prețuri minime pentru aceste mașini. Cu alte cuvinte, un producător chinez nu va avea voie să vândă o mașină electrică într-o țară membră UE cu un preț mai mic decât cel stabilit în urma eventualului acord.
Uniunea Europeană are deja o astfel de politică de prețuri minime pentru mărfuri omogene, dar nu și pentru automobile. Negociatorul din partea Uniunii Europene vrea ca noul acord de stabilire a prețurilor minime să fie la fel de eficiente și de aplicabile ca taxele vamale impuse deja.
În prezent, unii producători chinezi trebuie să plătească o taxă vamală de 35.3% pentru a putea vinde o mașină electrică în țările membre UE.
Acesta este cazul producătorului SAIC, care deține marca MG, printre altele. Alte mărci chineze, cum ar fi BYD și Geely, trebuie să plătească o taxă vamală de 17%, respectiv de 18.8%. La aceste taxe noi se mai aplică și vechiul tarif de import de 10%.
China nu si-a refuzat recidiva in disputa cu Trump.
Acestea sunt datele certe.
Imi lasi impresia ca nu reusesti sa identifici padurea din cauza copacilor.
asteptam orele serii, poate cine stie, se cearta LesOranjutan cu Muskalitza Sud Africana si mai tranteste dulapul niste procente
Stiam ca fentanilu' vine prin al 51-lea stat american, Canada.
Da' asta era acu' o saptamana....
Marcile europene vind in China ce produc in China!
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Brilliance
BMW produce in China si vinde acolo de 22 de ani.
VAG produce in China si vinde in China de ceva mai mult Timp:
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China
Mercedes face la fel:
https://en.wikipedia.org/wiki/Beijing_Benz
Deci trezirea baietii destepti, germanii nu doar ca au vandut in China ce au produs acolo, dar le-au dat la chinezi tehnologie gratuit.
Deci germanii au nevoie de chinezi inca ceva timp ca sa mai supravietuiasca, dar in curand ii paste falimentul.
BMW e falimentara si raporteaza minciuni la vanzari ca sa mai primeasca bani de la investitori, ca altfel ar muri daca nu ar minti. Mai primesc ajutoarele oferite si de guvernul german cu pasuiri ca nu isi indeplinesc normele eur in 7, ca altfel ar plati iarasi amenzi de i-ar falimenta.
Se dau multe spagi, se instaleaza multe softuri ilegale, asa se fac vanzarile la germani: prostesc papagalii foarte frumos si usor.
Marcile care se adreseaza marlanilor fac multe reclame la liniute si promoveaza orice altceva decat siguranta pentru a vinde la prosti.
Deci tu esti bine, ti-ai luat ce te reprezinta.
https://youtu.be/0z6E_1KonbA?si=Zlpdzv4Qjl_CTzpt
Nu mai mintiti poporul ca va cred unii.
BMW produce si depinde de China ca sa nu fie falimentara!
Cat despre venituri...sigur vin in Europa pentru masinile chinezesti vandute in Europa.
BMW produce in China si vinde in Europa din ce in ce mai multe modele. Fara chinezi sunt morti.
Milioanele alea de masini BMW vandute anual sunt majoritatea vandute in China :)
Breakdown of BMW Group's worldwide automobile sales in FY 2024, by region:
China 29.2%
United States 16.3%
Germany 10.8%
UK 6.9%
Etc, samd!
Degeaba viseaza Danut vanzari, ca daca nu ar fi China, BMW ar fi pe butuci. Ii omoara americanii curand, ca sunt a doua piata.
Problema e ca sunt niste hoti vanzatorii, comerciantii baga in ele ca drogatii.
Luati orice masina chinezeasca care se vinde si in europe acum, si chiar daca punem taxe de 50%, tot sunt vreo 10.000 euro in plus...si atentie, vorbim de aceleasi adaosuri, nu e ca si cum calculul ar pierde acest aspect.
Dar astia aici baga in ele, la japca fara limite.
Ce ar trebui guvernul chinez este sa forteze liniile de distributie oficiale sa monitorizeze preturile si sa fie vandute cu aceleasi sume ca in china, la care se adauga doar transportul si se face adaptarea la taxe.
Sa vezi MG4 la 18.000 euro nu 31.000, sau dacia spring la 7.000 euro (avand in vedere ca e o masina deja veche) sau lynk&co la 22.000 euro, leapmotor c10 tot cam asa.