UE cumpara tot mai multe Dacii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Numarul de automobile Dacia noi inmatriculate in UE si in statele Acordului European de Liber Schimb (EFTA) a crescut cu 4,4% in primul trimestru, fata de intervalul ianuarie-martie 2006. Asociatia Europeana a Constructorilor de Automobile (ACEA) a anuntat un volum de 34.233 unitati Dacia vandute in Europa. Si cota de piata a automobilelor romanesti a crescut, aceasta inregistrand acum 0.3% din totalul pietei europene.
In primele 15 state membre UE si tarile EFTA, inmatricularile Dacia a urcat cu 42,6% in primele trei luni ale anului, la 13.698 de unitati, iar cota de piata a crescut la 0,3%, de la 0,2% in perioada similara din 2006.
In luna martie, cresterea numarului de imatriculari a automobilelor Dacia in statele europene a fost de 59,9%, adica o cifra de 5.980 de unitãþi si o cota de piata de 0.8%.
Vanzarile Automobile Dacia la nivel mondial au scazut cu 2% in primul trimestru comparativ cu primele trei luni din 2006. Renault a anuntat o cifra de vanzari de doar 45.706 exemplare Dacia, in scadere datorita comercializarii unui numar mai mic de vehicule comerciale, pe fondul inlocuirii gamei.
Produs initial doar la Automobile Dacia, subsidiara Renault, si destinat pietelor emergente precum Rusia, India sau China, modelul Logan a fost lansat in majoritatea statelor europene, pe fondul opiniei favorabile a clientilor si dealerilor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
V-ati gandit cat de scumpele sunt piesele pentru el?
Stiti care este garantia la un logan?
Va spun eu: 1.5 ani standard sau pentru ceva sute de euro devinde 3 ani sau 100.000 km.
P.s sa nu credeti ca manopera in service este gratis daca vi se strica ceva. Nuh....no way. Este mai scumpa ca la porsche romania sau alte unitati de renume, iar asta pe mine unul m-a uimit peste masura, si in acelasi timp m-a revoltat!
Iar in afara sa fii sigur ca nu romanii il cumpara. Iti garantez de fapt ca chiar vesticii le cumpara, mai ales ca pretul redus ii atrage mai mult ca orice pe straini!
S-ar putea sa fiu blamat pentru asta dar strainii sunt cel putin cu cateva procente bune mai prosti ca Romanii, in multe domenii nu numai aici!
Un roman s-a descurcat 20 de ani cu un patent si o sarma sa isi repare dacia.
Pe aia daca ii lasi singuri cu un patent si o sarma si o masina stricata in desert, or sa foloseasca patentul sa stranga sarma in jurul gatului sa moara mai rpd!
Zice lumea ca e o masina urata. Nu cred!
Puneti sigla Dacia (doar sigla, nu umblati la calitate) pe Roomster si Dacia va da faliment. De masina asta nu zice nimeni ca e urata. De ce? Doar ptr. ca e Skoda?
Eu am un Clio Symbol dar am mers cu Logan si este ok. Sunt sigur ca nici unul din detractorii Logan nu a mers cu masina
Ganditi-va ca majoritatea amatorilor de Logan sunt fosti sau actuali posesori de Dacie Berlina, nu treci de la Octavia sau Megane pe Logan.
Te blamezi singur prin aberatiile scoase. Multi au impresia ca pe romani ii duce capul la toate dar daca va uitati in jur ...... nici macar o Dacie nu au fost in stare sa faca. Sau Mobra macar. Sau chiar si Mini-Mobra. Dar un Pegas pt copii? Se lauda in sus si jos cu ce stie si ce poate dar cand e vb de pus mana la munca mai toti o dau cu fuga. Cat de organizare nici picatura. Pui 3 romani impreuna si iese cu cearta si scandal. Pui 3 chinezi impreuna si se apuca de productie si export.
"Un roman s-a descurcat 20 de ani cu un patent si o sarma sa isi repare dacia."
Si atunci cum de sti costurile din Servis? Dar TU sti sa schimbi uleiul si un filtru? S-au invatat toti sa dea replice sablon cat de buni sunt ei si cat de prosti sunt cei din afara dar daca ii intrebi cand au schimbat ultimele buji nu stiu ce sunt alea.
Mai mult cu munca si mai putin cu gura.
voi v-ati intrebat oare nu-si permit sau vad masina intr-un alt mod decat o vad romanii ?