Agenția Europeană de Mediu susține că producătorii nu au făcut eforturi suficiente pentru a atinge țintele de emisii CO2. Media emisiilor a crescut în ultimii 3 ani, iar UE anunță constructorii că trebuie să-și reducă emisiile cu 27% față de nivelul din 2018.
În 2018, media a fost de 120.8 grame pe kilometru pentru mașinile vândute în Europa, cu două grame mai mult față de 2017. Anul trecut, media a atins 121.8 grame, potrivit analizei Jato Dynamics.
Începând din acest an, toți constructorii trebuie să respecte ținta maximă de 95 g/km, altfel riscă amenzi considerabile din partea Uniunii Europene. Obiectivul este cu atât mai greu de îndeplinit cu cât vânzările tuturor companiilor suferă din cauza crizei COVID-19.
Autoritățile europene promit că vor sprijini mai mult transportul “curat”, că vor instala un milion de stații de încărcare pentru mașini electrice, precum și bonusuri la achiziția acestor vehicule “verzi”.
Via Reuters
Deja au făcut o religie din ”verde.” UE nici măcar nu suferă așa mult din cauza poluării (sunt doar zone cu probleme printre care și București) ca alte regiuni ale globului, dar bagă cele mai aspre interdicții.
Povestea e mai lungă și se adaugă și alte faze de genul și în alte domenii. Apoi se miră că euroscepticismul e în floare, mai ales în statele mai dezvoltate ale UE.
UE chiar vrea să vadă vânzări sau producții auto și mai slabe, după cum gândesc ei.
Acum întrebare pentru verzișorii ăia de sus, voi ce naiba vreți, vreți să meargă economia sau vreți efectiv să vă autodistrugeți.
Despre ce vorbim aici? Vorbim despre manevre și jocuri politice.
Asteptam interzicera graduala a producerii de automobile pe combustie!
Love UE
Pentru o planeta mai curata
Pentru o mostenire demna de lasat copiilor si nepotilor nostri
Interzicerea poluarii trebuie sa fie o prioritate globala, mondiala
https://www.g4media.ro/cel-mai-mare-avion-comercial-electric-din-lume-a-efectuat-zborul-sau-inaugural-in-aceasta-saptamana-in-statele-unite.html