Uciderea, pedepsita drastic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Serviciul de Pedepse al Coroanei din Marea Britanie a anuntat ca a inasprit pedepsele pentru soferii care cauzeaza accidente in urma carora alti pietoni sau conducatori auto isi pierd viata. Schimbarile vor intra in vigoare in septembrie 2007 si vor modifica limitele dintre cele trei tipuri de infractiune: ucidere din culpa, ucidere prin sofat periculos si ucidere prin neatentie.
Conform autoritatilor britanice, scopul schimbarilor este acela de a asigura mai multi ani de inchisoare pentru soferii care incalca extrem de grav regulile de circulatie cu rezultate tragice. Uciderea din culpa i-ar putea aduce vinovatului pedeapsa inchisorii pe viata iar uciderea prin sofat periculos o pedeapsa maxima de cinci ani de inchisoare. In ultimul caz vor fi inclusi soferii care cauzeaza moartea unor persoane din trafic in timp ce vorbesc la telefon, depasesc pe linia continua sau pe exteriorul soselei, ignora culoarea rosie a semaforului, intra fara sa se asigure de pe un drum fara prioritate si chiar in cazul in care butoneaza radioul sau vorbesc cu persoanele din masina cin conditii de rulare neprielnice. In ceea ce priveste a treia categorie, cea a uciderii prin neatentie, intra uciderea unei persoane din trafic in conditiile pierderii cunostintei, a concentrarii sau in conditiile unor erori de gandire facute din neatentie.
Ramane la latitudinea autoritatilor sa defineasca limita destul de sensibila dintre uciderea prin neatentie si cea prin sofat periculos.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Organizația germană ADAC a elaborat un studiu și a concluzionat că mașinile cu zero emisii sunt mai fiabile decât mașinile echipate cu motoare termice. (14.04)
-
În cea mai nouă sesiune de teste Euro NCAP, Cupra Terramar și Polestar 3 au primit punctajul maxim de 5 stele. Modelul suedez a stabilit un nou standard pentru protecția oferită pasagerilor copii. (10.04)
-
Tesla anunță o rechemare în service care afectează toate exemplarele Cybertruck comercializate până acum. Din cauza unui adeziv problematic, un element de caroserie, de la nivelul plafonului, se poate desprinde în timpul condusului. (21.03)
-
UE ia în considerare să elimine taxele vamale pentru mașinile electrice din China
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Primele imagini cu noua Mazda EZ-60, un SUV electric cu origini din China
-
Uniunea Europeană vrea să interzică fibra de carbon din mașini
Comentarii (0)