Conform anunțului, se așteaptă ca acest acord să ofere șoferilor de pe platforma Uber acces la vehicule electrice mai ieftine și să reducă costul total de deținere al acestora.
Totuși, un aspect îngrijorător pentru aceiași șoferi sunt planurile celor două companii de a colabora la dezvoltarea de vehicule autonome care vor fi utilizate pe platforma Uber în viitor.
Anunțul a mai menționat că șoferii Uber adoptă vehiculele electrice de cinci ori mai rapid decât proprietarii de mașini private. Însă sondajele în rândul șoferilor au arătat că prețul vehiculelor electrice și disponibilitatea finanțării sunt niște obstacole importante.
„Pentru a sprijini șoferii să treacă la mașini electrice, eforturile comune ale companiilor pot include reduceri la încărcare, la întreținerea vehiculelor, precum și oferte de finanțare și leasing.
Acordul ar putea, de asemenea, să fie supus unei examinări de către autorități. Tarifele SUA pentru vehiculele electrice chinezești sunt de 100%, deși BYD se confruntă cu un obstacol mai mic în UE, unde tarifele sunt stabilite la 17,4%.
Isi fac incetisor intrarea peste tot. Sunt calitate pret mai bune deocamdata si daca se tin de treaba si nu umbla cu prostii, vor lua fata producatorilor europeni.
Cine nu ar da la jumatate pe o masina mai buna calitativ si mai sigura decat una europeana? Pana la urma totul se rezuma la buzunare.
Între timp firmele de închirieri au spus pas și scapă de flota de electrice care le-a adus pierderi și bătăi de cap.
...
eforturile comune ale companiilor pot include reduceri la încărcare, la întreținerea vehiculelor, precum și oferte de finanțare și leasing.