Uber s-a lansat în România în 2015, în București, și s-a extins ulterior la Cluj, Timișoara, Brașov și Iași. În vara anului 2020, serviciul a devenit disponibil și în Constanța, iar în lunile recente, Uber s-a lansat în Craiova, Galați și Pitești.
Din 22 aprilie, aplicația este disponibilă și pentru clienții din Ploiești, primul oraș din Prahova în care serviciul se extinde.
La fel ca în celelalte orașe din România, șoferii parteneri din Ploiești sunt licențiați pentru a transporta pasagerii către destinațiile lor.
Uber utilizează o tehnologie care verifică dacă șoferii poartă mască de protecție. Aceștia trebuie să-și facă un selfie înainte de a se conecta în aplicație. De asemenea, Uber a oferit șoferilor produse dezinfectante și a instalat în mod gratuit panouri separatoare în majoritatea vehiculelor.
Aplicația le reamintește șoferilor să se spele pe mâini, să-și dezinfecteze mașinile și să țină geamurile deschise pentru a facilita ventilația în timpul curselor.
Via Uber
Este absolut aberant pt un guvern sa sprijine o corporatie in detrimentul firmelor locale sau pfa- urilor si asta intr- un domeniuin care nu se vine cu un know how sau utilaje sofisticate care ar justifica prezenta corporatiilor. O mare parte din banii care se fac, zboara in SUA intr- un domeniu care nu justifica asta.
Concret, cam care este sprijinul guvernului pentru Uber?
Revin cu ideea initiala, eu discutam dpdv economic, profitul pleaca, taxele se platesc fie de taxi, fie de uber sau orice alta firma din domeniu.
Avantaj pt client, da, in orase gen Bucuresti, unde se permit unor escroci sa faca taxi " independent" adica sa- ti traga tzepe..poate zona e de vina, scuze celor cativa de buna credinta de acolo...