Testul TUV este corespondentul german al ITP-ului românesc. Până în vara acestui an, nemții au testat mai bine de 10 milioane de mașini, iar circa 20% au fost declarate neconforme pentru a circula pe drumurile publice.
În acest context, organizația a realizat un raport în care mașinile predispuse la defecțiuni au fost împărțite pe categorii în funcție de vârstă. În segmentul 2-3 ani, Tesla Model 3 a ocupat prima poziție.
Cele mai frecvente probleme apărute la modelul electric au legătură cu sistemul de frânare, dar și cu suspensiile.
Locul secund, în aceeași categorie, este ocupat de Dacia Logan, iar locul 3 de Seat Alhambra.
Dacă tot am pomenit de marca de la Mioveni, Dacia a ocupat prima poziție în categoriile 6-7 ani (Dokker), 8-9 ani cu același model și 12-13 ani cu modelul Logan. De asemenea, Dacia este prezentă fie pe locul 2 sau 3 în alte categorii.
Și BMW este prezent pe această listă a "rușinii" cu modele ca X5, X6 și Seria 5.
via Carscoops
Ehhh.... poate mai pun de un testu' elanului.
Vezi ca a trecut prin SAAB sau Rover(?), Opel si acum (cica) e pe Passat. Viseaza pana la umectare la "4 cerculete" dar nu isi permite decat unul pe care il impinge prin curtea Spitalului de veseli.
N-ai cum să nu pleci cu bordul orgă de lumini după intervențiile profesioniștilor inepți. Să-i vezi atunci pe proști mândri că n-au trecut pe la Bălăceanca. :))))))))))
furaj pentru @porcine
si motiv de autovot pana ....orbeste.
@suine, asa este?
In trecut ai condus OOOO "decat" in vise. Recent, in schimb, doar primele doua...OO. Si cu stanga si cu dreapta. De aici si rateurile de logica si ceata de pe creier.
Nu uita, nu te uita pe vizor!
Eu "decât" îmi bat jos de melteanul Dacia oriunde oricând!
Și, în general, nemții au încetat de ani buni să mai fie germani. S-au țiganizat de tot.
Cine a avut de-a face cu mașinile lor și cu ei personal în ultimul timp - știu la ce mă refer.
Order Make/Model Faults (%)
1 Porsche 911 2,7
2 Mercedes-Benz SLC 4,1
3 Audi Q2 4,5
4 Mazda CX-3 4,6
5 VW Golf Sportsvan 2,6
E clar, imi iau 911 ca merg la sigur!
Ia zi, nu-i asa ca nu e adevarat?
Tu stii sigur ca de fapt e vorba despre Volvo si nu BMW acolo.
La fel de varza sunt si "faimoasele" masini germane foarte cumparate de romanasi. Ele sunt praf, dau niste tepe la fraieri samsarii de rup: BMW-uri diesel Seria 5 in care se baga bani la greu. Cunosc personaje din astea, dar tot nu se lasa, ca sunt prea mandri: masina mai valoreaza vreo 500 Euro l, dar ei baga mii ca sa le mai poata conduce cate 5 km pe zi naveta.
Băgați manipulare... că crește...
Game over!
Tesla recheamă în service peste două milioane de mașini, după ce autoritatea de reglementare a constatat că funcția Autopilot este parțial defectă, în urma unei anchete în care au fost analizate, timp de doi ani, peste o mie de incidente.
Nu săriți este copy/paste, și se face over the air… dar tot asa este încadrată.
Nici cocalarii cu BMW nu produc atâtea accidente, pardon incidente. ;)
M-am uitat pe articolul original și este efectiv o porcărie mare cât casa.
Cu cele mai puține probleme în topul clasamentului s-ar califica AUDI TT... pe bune.. TT-ul?
Pe lângă asta, nici măcar nu menționează care au fost de fapt problemele și cât de serioase au fost... Bășcălie tipică germană..
TUV-ul a devenit cum a devenit Dxomark la telefoane, cine cotizează cel mai bine, ăla iese mai bine pe liste... Mda..
Cine nu crede treaba cu Dxomark, să urmărească topurile lunare și să vadă cum listele se schimbă ca la schimbul valutar.
Așa că mai ușor cu plăcerea asta bolnavă de a arunca cu hate... că piața vorbește vânzările vorbesc, nu câțiva care au câteva dungi rămase începând cu 1984.
Cum a fost treaba cu instalațiile GPL de la noile modele Dacia, am o cunoștință care și-a cumpărat de 1 an de zile Sandero stepway cu GPL, merge exclusiv pe GPL nu are nici o problemă, în timp ce alții de prin țară, tărăboi că au probleme cu instalația, care până la urmă s-a dovedit a fi un senzor amărât.
Poftim, PROBLEMĂ NUCLEARĂ.... da, mai lăsați circul ăsta ieftin, că a devenit penibil.
Cum nu iti convine acum o invarti rapid si ceri altora sa vorbeasca pe subiect.
Ia de aici (la subiect):
BMW5/6 e pe locul 118 din 128. Are felinar rosu dat de TUV. Si Fiat Panda e mai fiabil.
Iar problemele Dacia privesc senzorii de la instalatia GPL, suduri imperfecte si alte c.aturi. Nicio vorba despre motoarele in 3 cilindri
Esti incredibil de praf, iti iei informatiile din ce scrie presa corupta pana in gat.
Daca tot ai timp intra pe FACEBOOK pe grupul de logan 3 sa vezi acolo sute de oameni care au probleme cu volante, turbine, cablaje schimbate cu totul, motoare picate la 30.000 km etc.
Dar ce sa sti tu, ti-a zis tie o baba ca seria 5 e prost si loganul e bun, mare dobitoc esti.
Pai ce facem geniule? in prima faza iei de bun clasamentul (vezi fiabilitatea Tesla) si acum te-ai intors "invers" si nu il mai crezi, considerand-ul "presa corupta" pentru ca seria 5 e in coada?
buahahaha!!!
Si iarasi inventezi...unde am scris eu ca seria 5 e prost si loganul e bun? Am spus eu ceva de Logan? Am spus eu vreodata ca Tesla e superfiabila? Mergi de te cauta la cap.
Si ghinion, TUV face clasamentul cu masini de pe piata din Germania si nu citeste feisbuc, sursa ta de informatii.
PS nu prea stii ce e cu tine, asa e? te-ai cam pierdut in ceata si incepi sa ragi ce-ti vine la bot. Asa cum esti tu obisnuit de acasa.
''BMW5/6 e pe locul 118 din 128. Are felinar rosu dat de TUV. Si Fiat Panda e mai fiabil.
Iar problemele Dacia privesc senzorii de la instalatia GPL, suduri imperfecte si alte c.aturi. Nicio vorba despre motoarele in 3 cilindri''
Ti-a furat vreunul contul si a scris aberatia asta? Vezi ca s-a ieftinit benzina, du-te si fa plinul la saracia aia in 3 cilindri pe care o conduci.
vad ca insisti sa semnalizezi....pe langa tupeul de 4 clase iti lipseste si minima bunavointa de a cauta, simplu, site-ul TUV unde iti spune ce si cum. Adevarat, scrie in engleza, ceea ce, nu m-ar mira, sa fie un impediment pentru tine, inteligentu' satului.
daca te ajuta cu ceva....conduc un 2.0L/4...ai sa afli ce inseamna asta cand iti iei permisul de conducere.