Esential
128 | de modele au fost incluse în sondajul TUV din acest an. |
Organismul german TÜV a criticat Dacia Logan pentru fiabilitatea scăzută obţinută în urma studiului efectuat în Germania. Potrivit Societăţii Germane pentru Expertiză Tehnică, Dacia Logan este o maşină ieftină şi atât, în timp ce publicaţii precum Auto Bild au denumit-o "maşina ALDI a Renault-ului" (n.r. ALDI este o reţea de magazine economice din Germania). În urma studiilor efectuate de TUV, Dacia Logan a obţinut poziţia 123 din 128 în clasamentul fiabilităţii. Modelul din Mioveni a surclasat, totuşi, rivali cu pretenţii, precum Peugeot 407sau Volvo XC90.
Kia Carnival a fost clasificată ca fiind cea mai puţin fiabilă maşină de doi-trei ani vechime din Germania. Revenind la Logan, din nouă unităţi testate de TUV, un exemplar avea o problemă tehnică descoperită la inspecţia tehnică periodică. Cele mai comune probleme au fost la direcţie, pierderi de ulei, faza lungă setată prost sau chiar nivelul de zgomot degajat de motor.
Specialiştii de la TÜV sunt nemulţumiţi de variantele de bază, cărora le lipsesc servodirecţia şi airbag-urile laterale. În schimb, germanii sunt cel mai supăraţi pe Dacia pentru lipsa ESP-ului indiferent de varianta de echipare.
Specialiştii de la TÜV par să poarte "ochelari de cal" în această privinţă, deoarece multe modele vândute pe piaţa din Germania nu au nici ele în standard sisteme precum ESP sau airbag-uri laterale. Excepţie fac generaţiile noi ale modelelor în cauză, dar lipsa ESP-ului nu o să devină un element al trecutului atât de repede. Trebuie să luăm în calcul şi generaţia de ESP utilizată, deoarece eficienţa şi fineţea intervenţiei acestui sistem diferă în funcţie de generaţia utilizată.Cu toate rezultatele TÜV, lipsa dotărilor de siguranţă şi confort ale lui Dacia Logan nu pare să fie o problemă pentru cetăţenii germani, din moment ce producătorul din Mioveni a vândut peste 135.000 unităţi Logan în Germania. Testele TÜV verifică în jur de 10 milioane de maşini în fiecare an, iar ediţia curentă a publicat rezultatele pentru 128 de modele în baza analizării ratei de picare a inspecţiei tehnice periodice.
Via | BucharestHerald
cu toate astea masinile au 5 ani si peste 150.000km si nu au avut nicio problema cu ele in afara de consumabilele normale!
si vorbesc de o suta si de masini!
bmw ?daca nu am drumuri ca in palma iar cand mi se strica cu banii de pe reparatie mai imi iau un logan sau sandero care face fata cu brio drumurilor noastre baiatul care amintea de compania cu peste 100 de loganuri are dreptate si din cate am observat acele loganuri sunt exploatate fara mila si in conditii extreme nu sunt chiar de 5 ani dar de 2 si ceva sigur sunt. dacia marca decenta cu care iti faci treaba si nu te stoarce de bani. da saracu roman de pe nush ce satuc tot cu conceptia ca mai bine imi iau bmw dar nu am bani de circulat cu el doar in weekend, da e masina buna.
Acuma TUV....tot o facatura nemteasca....vin cu prosteli de genu....de ce ?! Pai sa isi bage neamtu mintile in cap, sa nu mai dea piata lor peste cap, sa cumpere masini de pe plaiurile lor....ca uite ce patesc de tot iau atatea Dacii....curge uleiul....nu isi ia omu revizia tehnica....etc etc....azi maine fac aia de prin Germania pact cu bancurile de revizii tehnice, ca cei cu Dacia sa pice din start.....deci esti posesor de Dacie....nici nu mai veni la programare ca nu iti dam stampila pe talon...stai acasa....sau i-ati alta masina.
ps: indicele de satisfactie este direct legat de fiabilitate!
... dar asta nu poate schimba faptul ca in 2-3ani golanu devine un morman de fier vechi care cere piese .. culmea la preturi similare cu celelalte masini :)
PS-la serviciu taicamio are logan diesel are 80000km in 2 ani si o conduc mai multi soferi(cateodata si eu ) si na cazut nimic la motor ,inafar de 2 becuri si stergatoare si revizii nimic, eu am fiat albea si mie gata un telescop, in rest la fel becuri si revizii
Uitati aici un clasament la vedere:
http://www.automarket.ro/stiri/dacia-pe-locul-al-doilea-in-topul-satisfactiei-clientilor-germani-in-2010-31355.html
Se compara cele 2 masini? Clar nu! Nu exista termen de comp la stabilitate, siguranta, comfort, franare etc etc.
Dar la fiabilitate, Loganul este clar mult peste rahatul lor nemtesc ambalat frumos.
Asa ca eu vb din propria experienta cand spun ca este o magarie ce fac nemtii si pot sa ma pupe-n trei litere cu tuv' u lor cu tot.
Ce inseamna la ei problema tehnica? S-a dus o bucsa?
Si care-i faza cu nivelul de zgomot degajat de motor? Sau faza lunga setata prost? Hello, e masina low-cost, facuta sa-si faca treaba low-cost.
E-adevarat ca la noi este hotie mare cu piesele si mentenanta daca mergi la reprezentanta, dar oricum ai lua-o tot este mult mai ieftina si la pret de achizitie, si la costuri de rulare, si la costuri de intretinere decat jucariile lor overpriced.
Sunt curios sa vad replica Skoda, ca se tot lauda VAG-ul ca o sa scada preturile ca sa concureze cu Dacia.
Pana la urma din lupta asta nu avem decat de castigat.
Toate cele bune si Craciun Fericit
Din pacate, ca multi romani din tara asta, esti si prea sarac si prea prost.
Scuzati jignirea dar adevarul e crunt si doare.
Toate cele bune
la 22.12.2010, 23:50Locuiesc in Germania in Bayern si e plin de Dacii Logan,Sandero si Duster..... unde locuiesti ma tu? in BAYERN?:)))