Avalanșa de mașini produse în China nu putea să rămâne fără răspuns din partea celorlalte state, inclusiv din Europa și, desigur, din partea Statelor Unite.
Recent, administrația americană a anunțat că tarifele de import pentru mașinile chinezești vor fi majorate de la 25% la 100%. Acum, a venit momentul ca și Turcia să reacționeze la această invazie de mașini produse în țara asiatică.
Anul trecut, turcii au impus tarife majorate pentru mașinile electrice produse în China. Acum, aceste majorări au fost extinse la toate mașinile importate din țara asiatică, inclusiv cele hibrid sau echipate cu motoare termice.
Așadar, Turcia impune tarife de import de 40% pentru toate mașinile produse în China. Mai mult, noile taxe vamale vizează mașinile cu prețuri accesibile, turcii impunând pentru acestea un tarif minim de 7.000 de dolari.
Dacă, spre exemplu, taxa de 40% calculată are o valoare mai mică de 7.000 de dolari, se va aplica această taxă minimă.
Uniunea Europeană este și ea așteptată să anunțe noi taxe de import pentru mașinile produse în China.
Acestea ar putea fi anunțate chiar în această săptămână.via Carscoops
oare 40% o fi suficient?
Cat poate fi de greu… cunoști prețul de pe piața locală, cunoști prețul mașinilor din China din care mai scazi 20% (să fi sigur), se face diferența, se transformă în procente și gata taxa de import.
Asta-i metoda elaborată și complicată (știu, mi-am dat seama, am vrut doar să mă dau mare), comisia impotenței poate să copieze ce a a făcut Turcia… azi!!!
Mai știe cineva ceva de noile fabricile chinezești din Europa, au dat primul târnăcop?
Cine va suporta taxele? Clientii care fac gat ca nu vor chinezarii...
Pai nu va obliga nimeni sa le cumparati, mai bine umflati buzunarele germanilor care fac profit pe spatele vostru.
Platiti 100% mai mult pentru acceasi calitate....
Mai intai fac asta cu taxele si apoi umfla si ei cat vor preturile, ca nu mai au concurenta sau fac aliante ilegale in care stabilesc intre ei ce si cum, chestii deja stiute si aplicate de germani.
Asteptam acum si chinezii sa se supere si sa ii trimita la plimbare pe toti care trimit masini in tara lor.
Deja cred ca au luat destula tehnologie si se pot descurca singurei.
Să ții pasul cu cine? Te-ai întrebat cum obțin prețurile astea? Ei copiază produse, tehnologii și tot ce prind iar guvernul chinez subvenționează la greu producția auto electrică, când plătești muncitorii cu un castron de orez pe zi și când ti se rupe de mediu, de norme, de calitate, de interacțiuni economice civilizate este firesc să produci volum mare și ieftin. Iar la toate astea mai adauga faptul ca europa trebuie sa-si protejeze industria si locurile de munca.
Când îți iei produse Chinezești (și eu îmi iau, așa că-s parte din problemă) susținem abuzurile, clar?
Ce au pățit băjeții, gata, nu mai pot ține pasul ?
Europenii doar se vaită si cer ajutoare de stat tot din banii proștilor de pe site...
Dar lor le pasa de muncitorul chinez, muncitor in adevăratul sens al cuvântului...
O
P.S : munca e o gluma in multe domenii din Europa, mai ales în România.
turcii au dictator, dar noi ce avem?
Banueisc ca si BMW, Daimler si VAG fac chestii legale dupa tine, cu reclame mincinoase, cu softuri ilegale, cu minciuni si aliante.
Eu am deja chinezarie, deci nu zic nu. Am laptop de serviciu made in China, jucariile copilului sunt 90% made in China, imbracaminte si incaltaminte made in China, ca sincer oricat am cautat, greu de gasit si facute in alta parte.
https://m.zf.ro/companii/dezvaluire-au-ajuns-temu-shein-doua-platforme-china-incarce-masinile-22402696
Deci nu va mai bateti cu caramida in piept atatia, ca si voi faceti la fel, numai ca nu stiti ce cumparati. La fel si cu masinile, va dati cu parerea, dar sunteti toti varza, de aia luati numai troace obosite!
Ia zi, de cand produc in China (joint venture) VAG, BMW si Daimler? Nu au fost ei primii care le-au dat tehnologie, ca sa faca mai mult profit si vanzari si acolo???
Si daca sunt asa buni, de ce umbla cu softuri ilegale???
Daca Europa vrea sa protejeze Industria, de ce nu protejeaza si cetatenii???
Daca ascund adevarata poluare emisa, crezi ca te ajuta la plamani????????
Hai sa ii protejam si sa ii ajutam pe germani sa ne imputa si sa ne omoare plamani!!!!
Limitati mai sunteti!
Ati face orice sa aparati niste marci corupte pentru ca nu judecati.
Voi cum va aparati interesele? Cand BMW, Daimler si VAG va prostesc, voi ii laudati???
Nici nu stau sa ma gandesc de fapt, nu-mi plac putorile!
Si in plus tehnologia la chinezi a evoluat asa mult incat nici cel mai tare mercedes S class Maybach sau cel mai super BMW pe care il alegi tu, nu tine pasul cu ei...
Vezi ca sunt multe prezentari despre cum se misca chinezariile! Dau lectii baietii.
Tara care e obisnuita cu electrice si nu sufera nici la temperaturi joase, nici range anxiety si tot vinde :))
Astia nu au auzit oare de dieseluri si beneficiile lor???
https://autovista24.autovistagroup.com/news/evs-enjoy-successful-start-to-2024-in-the-netherlands/
Olanda iarasi are cresteri la vanzarea de electrice.
Discutam de 2 tari cu experienta in domeniul auto net superioara Romaniei care importa din tarile astea sh-uri ieftine si proaste!
Deci sa ma lamuriti si pe mine cum se face ca 2 tari cu multa experienta cu masinile electrice, cumpara in continuare si chiar chinezarii: NIO, BYD, Xpeng vand deja in tarile astea. Da, sunt la inceput, dar vand...
Hai baieti, bagati cu range de 1200 km la diesel.
Atât ai putut pricepe din toată discuția? Aici nu este vorba doar de manevrari de softuri și protecția cetățenilor ue la poluarea produsă din cauza asta. Acesta este un caz punctual! De altfel în cazul Dieselgate s-au luat măsuri. Discuția este cu mult mai largă, vorbim de întreagă industrie nu de vw, vorbim despre norme și legi, și dacă tot ai adus în discuție: normele de poluare și din ce în ce mai dure și "Pactul Verde European" - auzit-ai de el? - oare ce reprezintă, nu protecția cetățenilor? Vorbim despre furt de proprietate intelectuală - de la adibas, reebak, mike, mcDoanald's, până la zeci de mărci de mașini Chery qq (Matiz), Vido ev (vw beetle), Great Wall Peri (Fiat Panda), etc, etc. Sunt zeci de mii de firme piratate și vândute. Vorbim despre calitatea produselor, despre angajați forțați să muncească până la epuizare, pe salarii mizere, copii exploatați - cum bine spune Dutz -, despre poluare la nivel de continente și o mare grămadă de bub-n cap. Și dacă tot ne faci limitați, ar fi bine să-ți scoți capul din traistă și să vezi orizontul și contextul discuției, nu să te trezești comentând de-a-n piciorelea cu lecturi din china today și sputnik.
Fuguta la cumparat o marcă chinezească, încă nu sunt taxe, hai ca poți.
Alti mari perdanti sunt BMW si Mercedes care vand cele mai multe masini in China!"
Ce zici de asta?
Toyota e cel mai mare brand auto si va ramane acolo mult timp, chiar daca tie nu iti place...
BMW in schimb sper sa dea faliment, ca prea multe ilegalitati face. Are management bun si super corupt daca mai exista firma asta dupa cati oameni au murit.
Ce treaba are ca-i Toyota numărul unu, e vorba de corectitudine și moralitate, nu ? Când era VW pe primul loc făceai spume la gură, de fapt faci și acum .