Volkswagen încearcă să profite de apelurile făcute de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) şi de declaraţiile ferme ale celor de la Renault cu privire la modalitatea în care au loc testele pentru emisii.
Astfel, constructorul german solicită o schimbare fundamentală a testelor de emisii cu scopul ca emisiile oficiale din cadrul testelor de laborator să fie corelate cu datele obţinute în condiţii reale. "Discrepanţele majore la nivel de industrie între rezultatele testelor oficiale şi emisiile reale nu mai pot fi tolerate. Noi, industria, trebuie să mergem pe o nouă cale", a explicat Matthias Mueller, CEO-ul grupului Volkswagen.
Muller se referă strict la testele desfausrate în Europa, care urmează să fie modificate în anii următori pentru a reflecta mai bine emisiile motoarelor.
Pe Bătrânul Continent există 8.5 milioane de maşini Volkswagen afectate de scandalul Dieselgate, în timp ce alte 2.5 milioane de maşini au probleme similare la nivel mondial. De altfel, Volkswagen nu a ajuns încă la un acord cu autorităţile de mediu din Statele Unite cu privire la modul în care va rezolva problemele maşinilor care au avut instalat software-ul de păcălire a emisiilor.Pe lângă apelurile pentru modificarea testelor, Volkswagen s-a angajat să lanseze 20 de modele electrice şi hibride până în anul 2020.
Via Automotive News
Nu fiti naivi ca sa nu zic altfel si sa aveti impresia ca numai cei de la VAG mint, fura si insala si toti ceilalti producatori auto sunt onesti, Traim intr-o era a consumerismului in care pentru marile corporatii principalul scop este profitul imens,
Este o chestiune de timp pana vor iesi la iveala si bullshit-urilor altor producatori, sunt intr-o toti si la care voi majoritate stati WOWWWWW
Herr M.M are punctul de vdere diferit fata de cum aveau cei dinaintea lui si asta ar trebui sa fie de aprciat....
@mecanicul_vesel- e greu sa_ti accepti conditia mizera de roman, te inteleg .....dar na suntem ROMANI un neam maret, drept, curajos, singura noastra problema e ca ne zbatem in mocirla de pe o parte pe alta de cand ne stim, dar ne vom ridica odata si le vom arata noi hitleristilor......
Domnilor ( cu ghilimelele de rigoare ~ Sa fi om e o-ntamplare, sa fi domn e lucru mare ) rezolvati-va problema cu softul, si apoi vb de altii si dati compensatii la posesorii de VW ca masinile nu se ridica la performantele pentru care au fost platite !!
Hai sa fim mai exacti.
Deocamdata Volkswagen ag este SINGURUL concern la care s-a descoperit o asemenea magarie. Nu, ceilalti n-au nascocit un dispozitiv pentru a le permite sa pacaleasca testele!
Sau poate esti Mama Omida?
Cu fiecare an ce a trecut, au inceput sa tot taie din emisii imediat ajungeau in era fictiunii, oferind niste cifre imposibil de realizat, iar daca de exemplu peugeot a vazut ca vw a lansat o masina cu emisii foarte putine, ei s-au gandit sa scoata si ei un rival pentru ei tot in aceste conditii si uite asa pana am ajuns in 2015 cand s-au facut descoperiri si a aparut scandalul dieselgate.
Total de acord cu tine. Oricum nesimtirea se pare ca i-au costat. Oricum un lucru e cam dubios .Si nu zic numai eu asta. Fostul CEO al VW Martin Winterhorn se lauda ca stie fiecare piulita de la oricare masina VW si nu a fost macar CURIOS sa stie care a fost SOLUTIA care le-a permis masinilor VW sa intre pe piata SUA?!
Noi sa credem asta?!
Sau, cum explica el asta?!
Minciuni de dimensiuni astronomice!
Rusine!
Made in Germany inseamna minciuna si inselatorie!
Dar macar singura ''consolare'' ramane ''anonimul profesionist'' care se zbate printre comentarii de ciuda ...... imi place cand se zbate :)))))... O lovitura mai mare pt el ca DieselGate nu mai exista.
https://www.youtube.com/watch?v=OhIbkfDCks0
https://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k
Asa ca nu va mai dati ecologisti si recunoasteti ca in sinea voastra asta a fost cea mai mare bucurie a anului 2015 pentru voi cei care proslaviti masinile asiatice hidoase si gunoaiele americanilor.
Auzi la ei Cruze si Insignia :)) doua bude de masini sa creasca vanzarile GM :)) In afara de Mustang restul e cum zic cei de la TG:
https://www.youtube.com/watch?v=YonHWkoxbUo
CEO-ul Renault, Carlos Ghosn a spus asa:
"Există o mare confuzie în privinţa emisiilor. Prima întrebare este dacă există un dispozitiv pentru a permite constructorului să păcălească testele. În cazul Renault, răspunsul este nu. Nu o spunem doar noi, ci şi guvernul. Aşa că nu puneţi toate companiile în aceeaşi oală. A doua întrebare este dacă maşinile respectă standardele. Standardele sunt oficiale, maşinile sunt certificate, iar răspunsul este că toate maşinile Renault sunt certificate şi respectă standardele"
"Controversa priveşte o zonă care nu este standardizată şi ridică întrebarea dacă emisiile depăşesc normele. Întrucât nu există standarde, este foarte dificil de spus ce este corect şi ce nu", a adăugat el.
@@John
ok, e prima data cand citesc ca un prorpietar a marcii din articol se vede proprietar si a doua perechi de coaie. Clar nici o marca nu atinge perfectiunea asa cum o face asta iar voi sunteti creme de la creme a societatii
Tu nu ai inteles nimic din ce am spus eu , mai bine te abtineai!Macar asa de curios ai dat si tu click pe linkuri sa vezi despre ce e vorba?
"Noi ne bucuram de confortul maasinilor noastre, de sguranta oferita si de multe altele la care voi doar visati"
probabil ca pana la sf comentariului ai uitat ce ai scris. :))
:)
PS. nu e limbaj obscen e limbaj popular. Termenul il gasesti in DEX.
Oricum v-am spus : atentie la statia urmatoare trebuie sa coborati! sa nu ratati autocaru /metrou /tramvaiul :))
"e democratie fiecare poate sa si spuna parerea !"
inteleg ca acest principu se aplica doar Mariei tale un tip asa modest, educat si atat de... principial?
PS n-am inteles de ce folosesti persoana I plural. Unul din voi dicteaza si celalalt scrie? care din voi are motorul 2L?
hai sa cresti mare!
de pe care dintre lunile lui Saturn ai cazut?
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-singurii-prinsi-cu-mata-in-sac-niciun-alt-constructor-nu-a-70371.html